patrickk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har tenkt å kjøpe en corolla rundt 93 modell. Hva er det som pleier å være feil med disse bilen, evt hva bør en være obs på? Er det dyre deler til disse bilene hvis jeg evt må skifte noe? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette er et trygt kjøp vil jeg si. Corolla er vel kanskje en av verdens mest driftssikre biler så sant man vedlikeholder de. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Dette er et trygt kjøp vil jeg si. Corolla er vel kanskje en av verdens mest driftssikre biler så sant man vedlikeholder de. Men vet du om hva som pleier å ryke på de eller om hvor de pleier å ha rust problemer? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Toyota ruster som regel fra hverandre før den stopper. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Sant som Rs125. Motorene vil nok stå og gå etter karosseriet har smuldret opp. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette er et trygt kjøp vil jeg si. Corolla er vel kanskje en av verdens mest driftssikre biler så sant man vedlikeholder de. Men vet du om hva som pleier å ryke på de eller om hvor de pleier å ha rust problemer? Hjulbuer og nederst på dørene. Kanskje kanalene..Men hvilken bil er rustfri? Corolla er en meget driftsikker bil. Første bilen jeg hadde var en sånn. Uansett hvor mye jeg skrudde nedi motoren og gjorde ting jeg ikke har peiling på, så starta den =) Savner den... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Finner du et eksemplar med lite rust, så har du bil i flere år. Har selv en 1990 modell 1,6 XLi, som har passert 250 000km, går som ei klokke ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå