wûst Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei, jeg er for tiden ute på leting etter et brukbart anlegg med god bass som kan kobles til laptopen. Jeg trenger ikke noe avansert anlegg, men det beste man kan finne til tusenlappen. Jeg har ikke ønsker om å bruke en masse penger på lyd, men det må da være noe til rundt 1000? Kunne godt ha leitet selv på nett, men vil gjerne vite om dere har noen erfaringer først. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Til 1000 kroner så får du enten f. eks. Logitech Z-2300, eller et veldig godt brukt og gammelt anlegg på brukt-markedet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Så Logitech Z-2300 er greie saker? Jeg stiller ikke akkurat høye krav, men det er brukbart? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hvis tilkoblingen heter: "Minijack ( stereo 3.5 mm ), Phono (RCA phono x 2) ", går det da ann å koble til pc'n? Anlegget jeg fant heter forøvrig Creative ProGamer G500... Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jeg har Progamer g500 og må si meg veldig fornøyd. Det leverer bass som er kjapp og presis. Kanskje mer musikkalsk enn jeg har hørt andre tilsvarende subwoofere være. Dessuten kan det spille høyt, veldig høyt. Jeg har aldri turt å finne ut hvor høyt, fordi jeg ikke vil ødelegge hørselen. Eneste minus er prisen. Du kan jo få Z5500 for omtrent det samme. Men du sa du fant "Creative Progamer g500" og du ville holde deg til rundt èn tusenlapp? Der er det noe som ligger å skurrer i mine ører. Endret 26. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har Progamer g500 og må si meg veldig fornøyd. Det leverer bass som er kjapp og presis. Kanskje mer musikkalsk enn jeg har hørt andre tilsvarende subwoofere være. Dessuten kan det spille høyt, veldig høyt. Jeg har aldri turt å finne ut hvor høyt, fordi jeg ikke vil ødelegge hørselen. Eneste minus er prisen, du kan jo få Z5500 for omtrent det samme. Men du sa du fant "Creative Progamer g500" og du ville holde deg til rundt èn tusenlapp? Der er det noe som ligger å skurrer i mine ører. På prisguiden.no fant jeg den billigste g500'n til 1179,- på cdon.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Såpass ja. Da har det sikkert nylig kommet inn. Men til den prisen er det jo et sikkert kjøp. Finner dog ikke produktet på Cdon sine sider. Endret 26. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Helvete, gikk inn på linken til cdon.com og den var helt blank Fant ikke produktet en annen plass på siden heller, så søkte jeg opp ...g500 og den laveste prisen lå på 2000. Men da får jeg bare satse 1000 spenn ekstra å bare "safe" inn til lyd jeg vet er bra. Den kan kobles til pc håper jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det er jo et PC-anlegg som er ment å koble opp mot PC. Logitech Z-5500 får du også fra 2000,- og oppover. Dette har et enda bedre rykte på seg og har enda mektigere bass. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Er det verdt penga handler jeg. Skal se litt nærmere på den Z-5500'n. Håhå, det anlegget så pretty massive ut Du vet tilfeldigvis ikke hvor lange kablene til de små høytalerne er? Endret 26. august 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 De er 4 og 7 meter ca, hvis jeg ikke surrer fælt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 OK, skal holde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvis ikke er det null problem å forlenge de. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Stemmer, er bare å bytte de ut med lengre kabler, eller lodde på ekstra kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå