Gå til innhold

Trenger litt hjelp med nytt anlegg med god bass.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er for tiden ute på leting etter et brukbart anlegg med god bass som kan kobles til laptopen. Jeg trenger ikke noe avansert anlegg, men det beste man kan finne til tusenlappen. Jeg har ikke ønsker om å bruke en masse penger på lyd, men det må da være noe til rundt 1000?

Kunne godt ha leitet selv på nett, men vil gjerne vite om dere har noen erfaringer først. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har Progamer g500 og må si meg veldig fornøyd. Det leverer bass som er kjapp og presis. Kanskje mer musikkalsk enn jeg har hørt andre tilsvarende subwoofere være. Dessuten kan det spille høyt, veldig høyt. Jeg har aldri turt å finne ut hvor høyt, fordi jeg ikke vil ødelegge hørselen. Eneste minus er prisen. Du kan jo få Z5500 for omtrent det samme.

Men du sa du fant "Creative Progamer g500" og du ville holde deg til rundt èn tusenlapp? Der er det noe som ligger å skurrer i mine ører.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar
Jeg har Progamer g500 og må si meg veldig fornøyd. Det leverer bass som er kjapp og presis. Kanskje mer musikkalsk enn jeg har hørt andre tilsvarende subwoofere være. Dessuten kan det spille høyt, veldig høyt. Jeg har aldri turt å finne ut hvor høyt, fordi jeg ikke vil ødelegge hørselen. Eneste minus er prisen, du kan jo få Z5500 for omtrent det samme.

Men du sa du fant "Creative Progamer g500" og du ville holde deg til rundt èn tusenlapp? Der er det noe som ligger å skurrer i mine ører.

På prisguiden.no fant jeg den billigste g500'n til 1179,- på cdon.com

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Såpass ja. Da har det sikkert nylig kommet inn. Men til den prisen er det jo et sikkert kjøp. :) Finner dog ikke produktet på Cdon sine sider.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Helvete, gikk inn på linken til cdon.com og den var helt blank :( Fant ikke produktet en annen plass på siden heller, så søkte jeg opp ...g500 og den laveste prisen lå på 2000. Men da får jeg bare satse 1000 spenn ekstra å bare "safe" inn til lyd jeg vet er bra. Den kan kobles til pc håper jeg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...