deathshot Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei! Stasjonere pc'en min har blitt helt ødelagt, jeg skulle reinnstalere os'n ( XP service pack 2 ) Når jeg var ferdig var skjermoppløsningen på 640 * et eller annet, husker ikke. Samt virket ikke internetten, og senere etter å undersøkt litt fikk jeg vite at hovedkortet ikke vurket, tror jeg ihvertfall. Har en dårlig dell pc, så skjermkorter er i hovedkortet. Jeg fåkke gjøre noe på pc'n! Trenger virkelig hjelp her ass! Takker for all hjelp! Internetten skal virke uten prob, det har bare skjedd noe feil, bruker ledning, så det burde bare ha kommet opp en greie der det stod at den virker. * System gjenoppretting funket ikke* Lenke til kommentar
tundra Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har du installert driverne? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Enten har du driverne til hver enkelt komponent på cd-plate som fulgte med delene/pcen da det ble kjøpt, ellers må du laste de ned fra internett, fortrinnsvis på leverandørens hjemmeside. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 skal sjekke Lenke til kommentar
Peachy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Skal prøve å forklare så enkelt som mulig. Du har mange komponenter i pc'en din, og mesteparten av komponenten må få snakket ordentlig til resten av pc'en din før å virke ordentlig, og det gjør driveren. Så nesten vær komponent trenger en driver. Lydkort må nesten ha en driver til å lage lyd. Grafikk kort trenger en driver til å lage bilder. Internett kortet trenger driver til å kommunisere over nettverk. osv...osv... Du har en Dell? Da stikker du innom Dell.no, trykk på "Drivere og Nedlastinger" som er nederst på siden - og så følger du guiden deres. Enklere får du det ikke! Endret 27. august 2008 av Peachy Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Tusen tusen takk, fikk det til nå. Satt inn cd'n og lasta ned de driverne =) , nå er alt i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå