Fruktkake Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har søkt på en butikkjobb her i byen. Når har jeg prøvd å være med telefonen i 2 uker, og i dag glemte jeg mobilen i et annet rom. Så ringte telefonen i 15-tiden, og jeg hørte ikke det. Kom så tilbake til mobilen i 17-tiden, og da så jeg han hadde ringt. Jeg ringte så tilbake, men ble møtt av telefonsvar. Hva tenker arbeidsgiveren nå? Stryker han bare meg av listen? Hva kan jeg gjøre nå, burde jeg sende han en SMS og/eller ringe han i morgen på et passende tidspunkt? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dersom han stryker deg av listen pga. at du ikke tok telefonen har han et problem Han ringer nok opp igjen, men det det skader ikke om du tar kontakt selv Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Men når bør jeg gjøre det og sånt? Ringte i 17-tiden som sagt, noe senere er vel ikke passende (?). Burde jeg sende SMS nå, eller bare ringe han i morgen? Redigert: Nå ringte han rett etter jeg skrev det. Endret 26. august 2008 av Fruktkake Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hehe, hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Nja, det var sånn 50 søkere men jeg ble tatt inn pga god søknad og CV. Konkurerer med høyskolefolk og sånt så det er heller usansynlig at det blir noe, men jeg håper på et andregrads intervju. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Håp heller på andregangs intervju istedet for andregrads.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå