Bakke Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 En restaurert versjon av "Gudfaren" skal vende tilbake til det store lerretet. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Hvis den kommer til Norge er jeg først i køen! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Count me in! Det blir filmfest i teatret i så tilfelle. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Lange og gode filmar ser eg helst heime, så slepp eg alt fjaset i kinosalen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Blade Runner dukket ikke opp her i Stavanger (som jeg la merke til), og jeg tipper at Gudfaren gjør ikke det heller....det gjør meg så forbanna. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Oslo har vel en sjanse å få denne her på Colosseum eller noen andre kinoer, muligens også Bergen, men tviler litt på at det blir å komme noen andre steder i dette landet. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Kommer denne til norge skal jeg overnatte i kø, det lover jeg på tro og ære. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Denne klarer jeg nok lett å stå over. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Så utrolig digg om den hadde kommet på norske kinoer. Selv om jeg har sett filmene ville det vært gøy og sett dem på det store lærettet. Står lett i kø for det ja. Gudfaren filmene er uten tvil de beste filmene i historien. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Splitter nye 35mm versjoner av mafia eposet skal nemlig bli vist på Septembers Gotham Film Forum i New York, før de skal innta kinoer over hele USA. Dette var mye særskriving i en så kort tekst. Jeg blir nesten litt imponert. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Blade Runner dukket ikke opp her i Stavanger (som jeg la merke til), og jeg tipper at Gudfaren gjør ikke det heller....det gjør meg så forbanna. Her i Bergen mener kinoen at gamle filmer er Cinematekets område, uten å tenke på at det er snakk om nye versjoner, det bør være penger å tjene, og at deres eget utstyr selvsagt er en del heftigere. Tror ikke Blade Runner ble satt opp så mange andre steder enn i Oslo. Jeg ble sur. Siden Gudfaren kanskje har enda litt mer kred enn Blade Runner og det i tillegg kanskje er snakk om litt mer enn enda en cut, kan vi jo håpe ... Faktisk har jeg ikke fått med meg disse filmene enda, fett at mitt første møte med dem kan bli på kino. Det kan se ut som at det dessverre er snakk om film - og ikke digitale - kopier, da blir distribusjonen litt mer tungrodd. Endret 26. august 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Kulturo ser ut til å jevnt over holde en mye lavere kvalitet enn resten av nettstedene i HW-nettverket, uten at jeg kan si noe om hvorfor. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Kulturo ser ut til å jevnt over holde en mye lavere kvalitet enn resten av nettstedene i HW-nettverket, uten at jeg kan si noe om hvorfor. Hva er galt med denne artikkelen da Mr. Smart Guy ? Endret 26. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Jeg følger ikke så mye med på kulturo, men det kan da ikke bli verre enn det som har vært hw.no de siste ukene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hva er galt med denne artikkelen da Mr. Smart Guy ? Har du prøvd å lese den? Eller posten til Daniel, ikke langt ovenfor min? Endret 26. august 2008 av Skarstard Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Kulturo ser ut til å jevnt over holde en mye lavere kvalitet enn resten av nettstedene i HW-nettverket, uten at jeg kan si noe om hvorfor. Tøv og tull, du vil bare ikke si hvorfor mann, og det vet du like så godt som jeg. Har du noe relevant å komme med så kan du heller si det en å bare komme med halvparten av klagen din. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2008 Rapporter Del Skrevet 27. august 2008 Tøv og tull, du vil bare ikke si hvorfor mann, og det vet du like så godt som jeg. Har du noe relevant å komme med så kan du heller si det en å bare komme med halvparten av klagen din. Alvorlig: Jeg vet ikke hvorfor. Hva er noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg