ArcticMonkey^ Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Iskaffe. Smaker dritt, men dæven som du kvikner til. ;-) Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva er det som er galt med koffein? Et forslag er jo varm sjokolade. Blir man ikke litt søvning av varm sjokolade? Varm og avslappet i kroppen? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ryktene sier så. Men det er ikke vitenskapelig bevist. Det finnes stoffer i melk som kan gjøre deg søvnig, men det er ikke store nok mengder av dem til å gi effekt. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Brus er ikke noe godt alternativ... Du får et sukkersjokk som varer fra 10-20 minutter. Etter det, faller man rett ned igjen. Synd å si det, men koffein er tingen. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 For noen år tilbake fant jeg noe som het colakaffe på bunnpris Om du skal holde deg våken så er det bare å kjøre på med redbull (eller annen energidrikk) og cola om du ikke liker kaffe. Tror jeg helte i meg et halvt brett av hver sist TG, pissa sirup etterpå omtrent da. Men men, ble ikke en blund på øyet på over 4 dager iallefall. Ble passe skrudd i topplokket etterpå kan man si Da en kamerat skulle kjøre meg hjem siste dagen, så trodde jeg at bilen hans var rosa (den var svart)... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Da var Urge testet. Joda, det fungerer godt hvis du er litt overtrøtt fra før av. Sukkeret går rett til hodet på deg! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 detta er energi drikk ja;) Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Kakao<3 Ikke med melk. Vann & pulver Endret 21. september 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 detta er energi drikk ja;) Av beste kvalitet :!: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) finnes ikke bedre melk og vann blanda smakerjo himmelsk og med litt gammal oliven olje og litt sterk saus oppå må jo smake drit godt:P Endret 21. september 2008 av Nopros Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 finnes ikke bedre melk og vann blanda smakerjo himmelsk og med litt gammal oliven olje og litt sterk saus oppå må jo smake drit godt:P Vurderer nesten å lage det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 skal kjøpe inn det som trengs til helga jeg så er det bare og sette i gang ojj faan det er jo 6 dager til helga... Føler ikke for og komme sånn drit hyperaktiv på skolan sitte stille og sånn :!: vettu Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 cola eller battery/annen energydrink Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) En shot med sprit eller to. Eventuelt bare noe som er veldig kaltd. Men må si at jeg personlig ikke kvikker til uansett hva jeg drikker, vist jeg først er trøtt. Endret 7. oktober 2008 av Cpt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hadde kjørt jævli langt ei natt, og holdt på å sovne av. Stoppa innom en bensinstasjon og tok en ekspresso. Fy faen som jeg kvikna til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Desverre inneholder ekspresso koffein. Trådstarter er på jakt etter en drikk som ikke inneholder dette, men som har samme effekt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kanskje man skal lese før man poster ja... Vet ikke om noe oppkvikkende, annet enn å vaske ansiktet med iskaldt vann. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Men jeg MÅ bare spørre. HVORFOR ikke koffein? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ryktene sier så. Men det er ikke vitenskapelig bevist. Det finnes stoffer i melk som kan gjøre deg søvnig, men det er ikke store nok mengder av dem til å gi effekt. det sier så at banan skal gjøre deg søvnig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå