MartinAB Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei Jeg vet at drikker som inneholder koffein (f.eks. kaffe) gjør deg mer våken hvis du er trøtt. Det funker hvertfall for veldig mange! Spørsmålet mitt er enkelt og greit; - Vet dere om en drikk(er) som hjelper mot trøtthet og som IKKE inneholder koffein? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du kvikner gjerne litt til av å drikke brus, selv om den ikke inneholder koffein. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva er det som er galt med koffein? Et forslag er jo varm sjokolade. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Skulle gjerne hatt det samme, med er redd det ikke eksisterer. For mye sukker bare fucker med huet/angsten min, og koffein er en umulighet. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sportsdrikk med druesukker burde vel funke. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du kvikner gjerne litt til av å drikke brus, selv om den ikke inneholder koffein. Er ein del koffein i cola. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Tror denne drikken her hjelper deg ganske godt! Energi-drink Endret 29. august 2008 av fatcrap Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Burn,Shot,battery holder deg jo våken ett par timer men du blir også lett oppkvikka av f.eks fanta men kaffe er vel det letteste eller en drikke jeg kom over for et par dager sida: Cola med koffein smaker rett og slett helt for jævelig men funka veldig bra mot trøttheten Tror denne drikken her hjelper deg ganske godt! Energi-drink Tror ikke det og drikke kokain er det lureste og gjøre:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Cola med koffein? Er det ikke koffein i cola fra før av? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Cola med koffein? Er det ikke koffein i cola fra før av? Jo men denne var en spessiel utgave med ekstra mye blærk kjøpte den i frankrike har ikke sett den andre steder Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hei Jeg vet at drikker som inneholder koffein (f.eks. kaffe) gjør deg mer våken hvis du er trøtt. Det funker hvertfall for veldig mange! Spørsmålet mitt er enkelt og greit; - Vet dere om en drikk(er) som hjelper mot trøtthet og som IKKE inneholder koffein? Tror denne drikken her hjelper deg ganske godt! Energi-drink Leste du førsteinnlegget ordentlig? Skulle være koffeinfritt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 knask sukkerbiter mmmmm holder deg våken ja Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Drikk masse vann og gå deg en tur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Cola med koffein? Er det ikke koffein i cola fra før av? Jo men denne var en spessiel utgave med ekstra mye blærk kjøpte den i frankrike har ikke sett den andre steder Innbiller meg at Frankrike har spesielle typer Cola Tror jeg kjøpte Cola Blak der, smakte kald kaffe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 De har også Vanilla Coke <3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hehe. I Hellas (var der i sommer) hadde de 6-pack Vanilla Coke til 1.50 EUR. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Cola med koffein? Er det ikke koffein i cola fra før av? Jo men denne var en spessiel utgave med ekstra mye blærk kjøpte den i frankrike har ikke sett den andre steder Innbiller meg at Frankrike har spesielle typer Cola Tror jeg kjøpte Cola Blak der, smakte kald kaffe Exactly cola blak var det det het Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Iskaldt vann hjelper. Prøv også å hell det i ansiktet eller nedover ryggen. Sitter som et skudd. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Eventuellt plante føttene i en bøtte med isbiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå