Bonna86 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 What's Up, Doc? Genialt og surrealistisk! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Shaun of the Dead, Billy Madison, There is Something About Mary (Alle Elsker Mary), Zoolander... Det er det jeg kommer på nå som ikke er nevnt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ikke i din gate med komedier, men som alltid vil jeg anbefale Monty Python filmene. Uhyre morsomt. Filmene heter: The Holy Grail, Life of Brian og the Meaning of Life ^^ Enjoy! Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Sjekk ut Clerks og Clerks II Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bruce Almighty kanskje? Får meg til å le godt hvertfall. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tja med alle svarene du har fått burde du sjekke samtlige filmer av Jim Carrey. Ace Ventura, Liar Liar, Dumb & Dumber, Man on the Moon, Me, myself and Irene og The Mask. Masse herlige komedier! Lenke til kommentar
sull Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Walk Hard: The Dewey Cox Story Herregud for en hysterisk morsom film! Lenke til kommentar
boye88 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Grandma's Boy (2006) Denne er etter min mening hysterisk morsom. Dessuten er 7 blank strengt talt ikke dårlig på IMDb Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Grandma's Boy (2006) Denne er etter min mening hysterisk morsom. Dessuten er 7 blank strengt talt ikke dårlig på IMDb Den er utrolig god hvis du liker spill også, men du burde skaffe deg Clerks 1-2 og andre Kevin Smith filmer. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Forgetting Sarah Marshall. Mye samme gjengen som superbad og knocked up Veldig enig der. Så den nå nettopp, og ble positivt overrasket. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 dont mess with a zohan Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Spies like us, Dan Akroyd mfl, en skikkelig klassiker!! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Rat Race Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 dont mess with a zohan Riktig tittel er 'You don't mess with the Zohan' Tidvis morsom, men 'rotete'. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Waterboy Mr.Deeds Happy Gilmore En knippe med Sandler:D Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Borat :!: Det er alt du trenger. Men sjekk også ut Hot Fuzz og Shaun of the dead. Endret 23. september 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er foreslått en del bra allerede, men jeg har noen "outsidere" som jeg liker! -UHF -The Adventures of Ford Fairlane -The Party Ellers nevner jeg i fleng...: begge Bill & Ted filmene, de fleste National Lampoon filmene (kanskje spesielt Vacation filmene), nesten alt av Mel Brooks (og her spesielt Space Balls, Blazing Saddles og Young Frankenstein!), Waynes World filmene, Taxi filmene, alle Pink Panther filmene med Sellers (jeg liker nå den nye med Steve Martin også jeg da...), osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå