Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei Jeg fikser litt på en pc for bekjente og har opprettet en ny bruker på maskinen. Problemet er at hver gang maskinen nå starter skjermspareren, så logger den brukeren ut I tillegg til at det er fryktelig irriterende, er det også kjedelig fordi de som bruker den kjører skype og msn hele tiden. Jeg kan ikke finne noe på kontrollpanel + "strømalternativer" som hjelper. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg fikser dette? c=) Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det XP eller Vista (eller noko anna) på maskina? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det XP eller Vista (eller noko anna) på maskina? Hei De har Vista (Home Edition, hvis jeg ikke husker helt feil) c=) Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Eg kan ikkje hugse å ha vore borti noko liknande, men eg har to forslag du kan prøve: 1) Kan det vere nokon innstillingar for skjermspararen som gjer at maskina vert logga av? Viss du høgreklikkar på skrivebordet og går inn på Tilpass --> Skjermbeskytter og fjernar "Vis påloggingsskjerm ved gjenopptakelse", vert problemet då borte? Dette skulle ikkje logge brukaren av, men berre låse maskina. Men det kan no vere forsøket verdt å prøve å slå det av, eventuelt prøve ein annan/ingen skjermsparar. 2) Har du vore inne på Kontrollpanel --> Strømalternativer --> Endre planinnstillinger --> Endre avanserte strøminnstillinger og prøvd deg fram der? Her er mange alternativ for dvale-/kvilemodus som du kunne prøvd å slå av for å sjå om det hjelper. Lukke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei igjen, Det var skjermspareren som var problemet, ja. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Berre hyggjeleg! Godt at det løyste seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå