Gå til innhold

Problemer med utlogging

Gjest Slettet-ssCtuqFq

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ssCtuqFq

Hei :)

Jeg fikser litt på en pc for bekjente og har opprettet en ny bruker på maskinen.

Problemet er at hver gang maskinen nå starter skjermspareren, så logger den brukeren ut :( I tillegg til at det er fryktelig irriterende, er det også kjedelig fordi de som bruker den kjører skype og msn hele tiden. Jeg kan ikke finne noe på kontrollpanel + "strømalternativer" som hjelper. Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg fikser dette?

c=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-ssCtuqFq
Er det XP eller Vista (eller noko anna) på maskina?

Hei :)

De har Vista (Home Edition, hvis jeg ikke husker helt feil)

c=)

Lenke til kommentar

Eg kan ikkje hugse å ha vore borti noko liknande, men eg har to forslag du kan prøve:

1) Kan det vere nokon innstillingar for skjermspararen som gjer at maskina vert logga av? Viss du høgreklikkar på skrivebordet og går inn på Tilpass --> Skjermbeskytter og fjernar "Vis påloggingsskjerm ved gjenopptakelse", vert problemet då borte? Dette skulle ikkje logge brukaren av, men berre låse maskina. Men det kan no vere forsøket verdt å prøve å slå det av, eventuelt prøve ein annan/ingen skjermsparar.

2) Har du vore inne på Kontrollpanel --> Strømalternativer --> Endre planinnstillinger --> Endre avanserte strøminnstillinger og prøvd deg fram der? Her er mange alternativ for dvale-/kvilemodus som du kunne prøvd å slå av for å sjå om det hjelper.

Lukke til! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...