Meh. Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei, jeg lurer på om det funker å spille PS3 på PC-skjermen min? Jeg tenkte på å bruke en hdmi-kabel(som jeg foreløpig ikke har) og en DVI-adapter, men vil dette funke? Kan det hende noe slutter å virke eller noe? (Skjermen er en 22 tommers LG L226WTQ-SF, 3000:1 DFC, 2ms) Takk for svar! Endret 24. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 HDMI til DVI skal funke ja, bare husk at da må du koble lyden utenom. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 HDMI til DVI skal funke ja, bare husk at da må du koble lyden utenom. Jeg hadde en anelse om at det kunne funke, men hvordan skal jeg da koble lyden? En mulighet er jo å bruke bluetooth headset, men hvilke andre muligheter har jeg? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvordan har du lyd på pc'en? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hvordan har du lyd på pc'en? Jeg bruker høytalere og headset som er koblet til pcen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hmm, det du kan er å gå til innkjøp av en slik. Så koblet du til kompositt kabelen til playstation 3 og kobler til RCA kontaktene til den kontakten over her. Så plugger du denne inni microphone inngangen på pc'en din. Endret 26. august 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hmm, det du kan er å gå til innkjøp av en slik. Så koblet du til kompositt kabelen til playstation 3 og kobler til RCA kontaktene til den kontakten over her. Så plugger du denne inni microphone inngangen på pc'en din. Men da må jeg ha på pcen mens jeg spiller Og jeg trenger nok ikke å kjøpe den ledningen , jeg har programmerbare 3,5 mm in/ut kontakter på pcen, pluss en 3,5 mm splitter Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ja, du må ha på pc'en da. Åja, vis du har flere innganger så er ikke noe problem. Men har du ett navn på høytallerene du har? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ja, du må ha på pc'en da. Åja, vis du har flere innganger så er ikke noe problem. Men har du ett navn på høytallerene du har? Creative SBS 380 + Creative Fatal1ty Headset + en passe kraftig forsterker Ja, du må ha på pc'en da. Åja, vis du har flere innganger så er ikke noe problem. Men har du ett navn på høytallerene du har? Creative SBS 380 + Creative Fatal1ty Gaming Headset + en passe kraftig forsterker Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 En vanlig forsterker? Da har vel den RCA innganger på baksiden? (rød og hvit)? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 En vanlig forsterker? Da har vel den RCA innganger på baksiden? (rød og hvit)? Nope, forsterker fra en elgitar, tilkoblet ved hjelp av 3,5mm jack-jack Lenke til kommentar
WASD Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Du kan jo ta å koble til forsterkern ved å kjøpe en slik Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Du kan jo ta å koble til forsterkern ved å kjøpe en slik ...en slik (hva?) Lenke til kommentar
WASD Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Litt surr der http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20187078 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Nei, det jeg trenger er nok en RCA hunn til 3,5mm hunn, men jeg kan ikke finne det på clasohlson.no Vet noen om denne koblingen finnes? Spørsmålet blir jo om PS3en lar meg bruke både "scart-ledningen" og hdmi samtidig? Tviler Endret 30. august 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er ingen problem det. Du velger det på innstillinger. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Er ingen problem det. Du velger det på innstillinger. OK, Takk! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg må nok ha en RCA-hann til 3,5mm jack-hunn + to RCA-hunn til RCA-hunn skjøtestykker Endret 7. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Nå har jeg fått hdmi-kabelen jeg kjøpte fra cdon.com, den funker på pc-skjermen, men lyden kommer fra TV'en siden jeg ikke har andre muligheter foreløpig. Bildet blir ikke like bra som på en HD-ready/Full HD skjerm, men det er jo ikke så rart. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå