jonanders102 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jeg og en kompis har kjøpt oss hver vår Fujitsu Simsens maskin. Maskinene er indentiske med unntak av at kompisen si maskin har blueray. Over skjermen (helt på toppen) er det et webkamera. Men desverre har vi det problemet av webkameraet ikke vises, foreksempel når jeg skal starte en webcam chat på MSN finner ikke msn cammen. Heller ikke i kontrollpanel er det noe som tyder på at et kamera er tilkoblet maskinen. Etter hva som står ved siden av linsen heter kameraet AMILOcam. Har noen peiling på hva som kan vere problemet, takknemlig for alle svar. edit: Vista home det gjelder Om det er relevant: 320gb Harddisk, 4 gb RAM, ADM turion x2 Mvh Jon-Anders Endret 29. august 2008 av jonanders102 Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 El bumpo Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Prøvd å oppdatere driverne? Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Prøvd å oppdatere driverne? Hvordan gjør jeg dette? Er helt blank når det gjelder Vista ;P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tror jeg har samme maskin som deg. Trykk og hold FN-knappen sammen med F7, så aktiveres kamera. Det vil da lyse blått ved siden av linsen. Så kan du prøve å starte kamerasamtale. Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Tror jeg har samme maskin som deg. Trykk og hold FN-knappen sammen med F7, så aktiveres kamera. Det vil da lyse blått ved siden av linsen. Så kan du prøve å starte kamerasamtale. takker Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Tråden kan stenges Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er det noen vits? Greit å la andre med samme problem lese den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå