panzeNOR Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei ! Jeg er nå i 15års alderen. Da begynner hjertet å banke for lettsykkel, som dere fleste sikkert har erfart.. Jeg er usikker på hva jeg skal velge, men jeg VET at det IKKE blir R-sykkel RS125 etc.. Noen av de jeg har vurdert: Husqvarna Wr125 Yamaha Xt125x Derbi Senda Sm125 Baja Honda xr125 Hvilken er det beste valget eller vet dere om noen som ikke er nevnt? -En kompis har nylig skaffet seg en Husky Wr125 2005 mod. uplombert med 35hk , hvilket bør jeg velge for å slippe å se på bakhjulet hans på veien?(altså ligge etter). Har et budsjett på Ca.45.000 til lettsykkel (ja, KTM blir for dyrt). På forhånd takk, Martin Endret 26. august 2008 av panzeNOR Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Personlig ville jeg valgt Husky'n, herlige sykler. Pent utseende og hissig motor, ingen av de andre syklene ligger i nærheten av ytelse. Endret 26. august 2008 av Scotty Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Åssen er WR i forhold til CR ? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 WR og CR er veldig like. CR er jo crosser, så WR går veldig godt som en gateregga lettmc. Husqvarna WRE/SMS går vesentlig dårligere. De syklene som ligger på topp rent ytelsesmessig er: Gas Gas 125 SM, TM, KTM EXC og Husqvarna WR Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg hadde gått for Wr! Er sprek sykkel iforhold til de daffe 4- takterne du nevner! Den er veldig fin å se på, og lett å kjøre/skru på.. Har jo Sms/Wre også, men som er litt daffere enn wr, men går godt med uplombert og 38mm forgasser! ( hadde sånn selv ) Endret 27. august 2008 av tols Lenke til kommentar
KNB Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ville gått for wr'en ja, spreke sykkler. Men mer vedlikehold. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg ville også valgt Husqvarna WR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå