eab Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 han glemte kanskje en.. Tror ikke karosseriet til corvette ruster så fryktelig mye heller, det er jo tross alt laget av plastikk... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Delorean er vel i aluminium?Rustfritt er jo blytungt.. Rustfritt stål akkurat som bestikket ditt Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde en a2 uten rust da.. tror ikke ny eier får noe rust heller. Ei heller de 5 eierne etter det igjen.. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Delorean er vel i aluminium?Rustfritt er jo blytungt.. Rustfritt stål akkurat som bestikket ditt Er klar over at rustfritt stål er "blytungt".. men jeg husker fra filmen Back to the future at han sa at bilen var laget av rustfritt stål. Og sjekket noen annonser på ebay, og der står det "stainless steel" og det er vell rustfritt stål! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Biler jeg anser som gode med tanke på rust, feil og slitestyrke. Audi 100/A6 (C4) Mercedes E klasse (W124) Toyota Camry (SV30) Er ikke mange som slår disse (da snakker vi om vanlige biler) Lenke til kommentar
O_K Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Citroen har også behandlet bilene med galvansik beskyttelse en tid. Ingen rust på min 2000 Xsara, og ingen større verkstedsregninger for forige eier eller meg. Det eneste unormale var en del bremseskiver, for de hadde en tendens til å slå seg, men de som sitter der nå har vært bra i 40-50.000km tror jeg. Fikk den EU-godkjennt for 199kr, ikke en feil. Nå er Xsara en kjedelig bil til å være fransk. Alle skruer og deler kan man bruke vanlig verktøy på, ingen spennende 5-kant nøkkler eller noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Delorean er vel i aluminium?Rustfritt er jo blytungt.. Rustfritt stål akkurat som bestikket ditt Er klar over at rustfritt stål er "blytungt".. men jeg husker fra filmen Back to the future at han sa at bilen var laget av rustfritt stål. Og sjekket noen annonser på ebay, og der står det "stainless steel" og det er vell rustfritt stål! DeLoreans karosseri er laget i "stainless steel", som best kan oversettes med "stål som ruster mindre". Uansett, stål er tungt enten det er "stainless" eller ikke, men for en bil kommer det an på platetykkelsen. En DeLorean veier 1290 kg (specs: http://www.ultimatecarpage.com/car/112/DeLorean-DMC-12.html ). Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Så det selv ja Eneste forskjelle der jeg så det var vekta som der var oppgitt til 1250.. Lenke til kommentar
Penny Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bristol Blenheim 3 er rustfri og tilnærmet feilfri, men litt tørst. Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har en 92 Audi 80 (B4). Ikke antydninger til rust i det hele tatt. Mange klager på feil med disse bilene. Jeg har kjørt min rundt 40,000 siden jeg kjøpte den ( Nå gått 235,000) og har kun byttet slitedeler. Slitedeler må som oftest bytte etterhvert på alle biler. Kjøp en bil med god servicehistorikk og vedlikehold karosseri jevnlig. Er jo ikke galt å ta en shine av understellet ved kjøp heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå