Gå til innhold

Harry Potter og halvblodsprinsen - release?

Marbash

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar

Fant svar på det jeg lurte på nå, på kulturo.no. Tragisk at Warner velger å gjøre det slik for å møte mindre konkurranse i markedet. Hva med de mange fansene som faktisk har gledet seg til at denne filmen kommer.

Jeg sier nå abre en ting: Det er penger vi lever av.

Lenke til kommentar

Er ganske irriterende med en slik utsettelse. Hadde det vært for filmmessige grunner så kunne jeg ha skjønt det, men å utsette den et halvt år bare for å selge litt bedre er bare teit etter min mening. Spesielt siden de sikkert ikke er alene om å tenke slik og derfor får masse konkurranse til sommeren. Men, men, heldigvis så blir ikke syvern forsinket pga dette.

Lenke til kommentar
Er ganske irriterende med en slik utsettelse. Hadde det vært for filmmessige grunner så kunne jeg ha skjønt det, men å utsette den et halvt år bare for å selge litt bedre er bare teit etter min mening. Spesielt siden de sikkert ikke er alene om å tenke slik og derfor får masse konkurranse til sommeren. Men, men, heldigvis så blir ikke syvern forsinket pga dette.

Bra at den ikke blir forsinket ja, men nå er den til gjengjeld delt opp i to deler da. >.<

Lenke til kommentar
Det er jo ikke så mye store filmer som kommer da den skulle vært sluppet heller (slik jeg ser det), så det de taper på er at de pådrar seg frustrerte/irriterte fans.

Når man lager en film som er basert på en så populær bokserie som Harry Potter kan nok tillate seg å gjøre sånne ting. Tviler på at nevneverdige deler av fanskaren kommer til å la være å se filmen på grunn av dette. Altså lider de nok ikke noen økonomiske tap etter avgjørelsen.

Marbash: Ja heldigvis.. de burde ha begynt å delt opp filmene fra nr 4 av. På tide at de gjør det med sisteboka. Alt for mye som skal skje. Blir sikkert to stk 2 og en halv times filmer.

De burde ha gjort det, ja. En del stoff fra bøkene gikk bort i prosessen med å tilpasse historien filmformatet, og selv med nedkuttingene som ble gjort var filmene altfor lange til det heseblesende tempoet mange av dem hadde.

Det kommer jo allerede en knallfilm (forhåpentligvis) til jul, nemlig Quantum of Solace.

Og det er ikke store mellomrommet mellom 7. Nov og 21. Nov, så jeg tror de ville fått litt konkuranse fra Bond..

Vil tro at kundegruppene til disse to filmene er ganske så forskjellige, selv om de kanskje overlapper hverandre i visse tilfeller. Det er nok andre segmenter av kinomarkedet enn barnefamilier som ser mest på James Bond-filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...