Marbash Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har fått med meg at releasedatoen har blitt flyttet fra 21. November 2008 til 19. juli 2009, men er det noen som vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kulturo.no har en artikkel om det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Kanskje du har hørt om den store streiken som betydelig har bremset filmer og tv-serier? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Svar Fant svar på det jeg lurte på nå, på kulturo.no. Tragisk at Warner velger å gjøre det slik for å møte mindre konkurranse i markedet. Hva med de mange fansene som faktisk har gledet seg til at denne filmen kommer. Jeg sier nå abre en ting: Det er penger vi lever av. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke klag. Dere har fått 5 Potter-filmer siden 2001. Jeg har fått to gode Bond-filmer siden 1990. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ikke klag. Dere har fått 5 Potter-filmer siden 2001. Jeg har fått to gode Bond-filmer siden 1990. Du har fått flere filmer da, selv om de ikke akkurat har vært gode, så har de hvert fall kommet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kvalitet -> Kvantitet. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er ganske irriterende med en slik utsettelse. Hadde det vært for filmmessige grunner så kunne jeg ha skjønt det, men å utsette den et halvt år bare for å selge litt bedre er bare teit etter min mening. Spesielt siden de sikkert ikke er alene om å tenke slik og derfor får masse konkurranse til sommeren. Men, men, heldigvis så blir ikke syvern forsinket pga dette. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Er ganske irriterende med en slik utsettelse. Hadde det vært for filmmessige grunner så kunne jeg ha skjønt det, men å utsette den et halvt år bare for å selge litt bedre er bare teit etter min mening. Spesielt siden de sikkert ikke er alene om å tenke slik og derfor får masse konkurranse til sommeren. Men, men, heldigvis så blir ikke syvern forsinket pga dette. Bra at den ikke blir forsinket ja, men nå er den til gjengjeld delt opp i to deler da. >.< Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Deathly Hallows er delt i to, ikke Halvblodsprinsen. Hadde selv gledet meg til vinteren, og nå må vi bare vente enda lenger. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det jeg ikke helt skjønner er hvilke filmer de føler er en stor trussel for salgstallene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er ikkje at andre filmar er ein trussel, men at det er ei luke med lite filmar neste sommar. Den vil dei utnytte. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er jo ikke så mye store filmer som kommer da den skulle vært sluppet heller (slik jeg ser det), så det de taper på er at de pådrar seg frustrerte/irriterte fans. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Marbash: Ja heldigvis.. de burde ha begynt å delt opp filmene fra nr 4 av. På tide at de gjør det med sisteboka. Alt for mye som skal skje. Blir sikkert to stk 2 og en halv times filmer. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Da blir det bare enda lengre tid å glede seg på da. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Det som er irriterende er at filmen er ferdig. Vi får ikke et bedre produkt av å vente de ekstra 8 månedene. Den eneste forskjellen det utgjør er at filmselskapet i følge dem selv tjener litt mer penger. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jepp, mer penger til å lage en film til. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det kommer jo allerede en knallfilm (forhåpentligvis) til jul, nemlig Quantum of Solace. Og det er ikke store mellomrommet mellom 7. Nov og 21. Nov, så jeg tror de ville fått litt konkuranse fra Bond.. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Det er jo ikke så mye store filmer som kommer da den skulle vært sluppet heller (slik jeg ser det), så det de taper på er at de pådrar seg frustrerte/irriterte fans. Når man lager en film som er basert på en så populær bokserie som Harry Potter kan nok tillate seg å gjøre sånne ting. Tviler på at nevneverdige deler av fanskaren kommer til å la være å se filmen på grunn av dette. Altså lider de nok ikke noen økonomiske tap etter avgjørelsen. Marbash: Ja heldigvis.. de burde ha begynt å delt opp filmene fra nr 4 av. På tide at de gjør det med sisteboka. Alt for mye som skal skje. Blir sikkert to stk 2 og en halv times filmer. De burde ha gjort det, ja. En del stoff fra bøkene gikk bort i prosessen med å tilpasse historien filmformatet, og selv med nedkuttingene som ble gjort var filmene altfor lange til det heseblesende tempoet mange av dem hadde. Det kommer jo allerede en knallfilm (forhåpentligvis) til jul, nemlig Quantum of Solace. Og det er ikke store mellomrommet mellom 7. Nov og 21. Nov, så jeg tror de ville fått litt konkuranse fra Bond.. Vil tro at kundegruppene til disse to filmene er ganske så forskjellige, selv om de kanskje overlapper hverandre i visse tilfeller. Det er nok andre segmenter av kinomarkedet enn barnefamilier som ser mest på James Bond-filmer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Da blir det bare enda lengre tid å glede seg på da. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Det er bare tull. Den har fått noe som er så godt at det var verdt å vente, har ikke ventet forgjeves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå