Gå til innhold

Nodata og Diamond

Arne M

Anbefalte innlegg

Har nettopp oppdatert til den nyeste ROM til min Diamond. Har disablet internett i NOdata.

Har også koblet ut datatilkobling i Comm manager. Når jeg så prøver å oppdatere været bruker den så Edge , men den greier ikke å oppdatere. Går jeg inn i Comm M er nå datatilkobling aktivert igjen. Likeledes viker internett bra. Den aktivere også datatilkobling i Comm M når jeg starter og fungerer uten problemer. Trodde at Nodata skulle stoppe dette jeg. Mente den gjorde det før jeg oppdaterte ROM. Noen som har tips på hva jeg gjør galt eller er det slik den skal fungere ?

Ser liksom ikke noen vits med Nodata.

Arne M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp oppdatert til den nyeste ROM til min Diamond. Har disablet internett i NOdata.

Har også koblet ut datatilkobling i Comm manager. Når jeg så prøver å oppdatere været bruker den så Edge , men den greier ikke å oppdatere. Går jeg inn i Comm M er nå datatilkobling aktivert igjen. Likeledes viker internett bra. Den aktivere også datatilkobling i Comm M når jeg starter og fungerer uten problemer. Trodde at Nodata skulle stoppe dette jeg. Mente den gjorde det før jeg oppdaterte ROM. Noen som har tips på hva jeg gjør galt eller er det slik den skal fungere ?

Arne M

hei , jeg oppgraderte rom`en min for ikke så lenge siden og , bruker også nodata , men har ikke merket noe problem som du forklarer over.

har du disabled alle tre

internett

mms

wap

fordi på min måtte jeg slå av alle ellers bruker den bare de forskjellige

Lenke til kommentar

Arne M

Som thunstop sier, har du skrudd av alle 3? vis nei, så prøv det, jeg har chess, og måtte skru av alle 3 for at internett ikke skal kunne koble seg opp med edge/3g.

Mens noen andre abonnementer så holder det med å skru av bare internett, så prøv å skru av alle 3 og vis ikke det funker, så kan du prøve å enable alle, avinstalere det, og instalere det på nytt igjen og prøve å disable alle 3 igjen.

Lenke til kommentar

Arne M

Som thunstop sier, har du skrudd av alle 3? vis nei, så prøv det, jeg har chess, og måtte skru av alle 3 for at internett ikke skal kunne koble seg opp med edge/3g.

Mens noen andre abonnementer så holder det med å skru av bare internett, så prøv å skru av alle 3 og vis ikke det funker, så kan du prøve å enable alle, avinstalere det, og instalere det på nytt igjen og prøve å disable alle 3 igjen.

har chess jeg og :p

Lenke til kommentar

Takk for alle svar. Tror jeg har funnet ut av det nå. Har en annen variant av Nodata. Hos meg er valget:

Netcom internett

Netcom MMS

Netcom Mobil

I starten hadde jeg diablet den første.

Da fikk jeg den feilen jeg beskrev.

Nå har jeg også disablet den tredje. Da funker sperra. Litt ulogiske navn synes jeg.

Er det en gammel versjon jeg har eller en nyere enn dere. Dere har jo wap på siste. Det hadde jeg faktisk forstått. Disable mobil høres jo litt andeledes ut, men det skal jo bare gjelde data.

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...