^fmj Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Litt krise her nå, en god del av bildene jeg skulle overføre fra kameraet til pcen vises bare som et svart bilde. Forhåndsvisning på kameraet sier "Filfeil". Er villig til å betale ganske mye for å få ut disse bildene fra minnekortet. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 har du prøvd programvare som kan redde bildene dine. det finnes mange slike programer. prøv å goggle etter slike program. det finnes mange artikkler på nettet om dette problemet lese f.eks denne artikelen http://www.hardware.no/artikler/miniguide_...iebildene/46398. har ikke brukt noen av de programene de skriver om da jeg har skandisk rescue pro, å det har reddet noen bilder for meg. lykke til. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 De er på minnekortet, jeg har fått kopiert de over til pcen, men det eneste som vises er en svart bakgrunn når jeg åpner de. PixRecovery sa at det ikke var noe data å hente på bildene. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Dette er ikke RAW filer ? De vises som oftest kun i programvaren som fulgte med kameraet, evt Photoshop eller tilsvarende som støtter RAW filer fra ditt kamera. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Nei, det er jpg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå