Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var det ett hint?


Gjest viva john terry, viva john terry

Anbefalte innlegg

Gjest viva john terry, viva john terry

Hei, sitter bak en ganske søt jente, i dag i slutten av siste timen begynte ho å sende lapper til meg var egentlig masse tullelapper men vi snakket ikke til hverandre siden det var midt i en time. det er den siste lappen som får meg til å lure litt "Jeg er forelsket <3" stod det på den, beskjeden som jeg er så fant jeg ikke på noe svar med engang men da ringte det ut og skoledagen var over!

 

hva var dette for no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? :)

 

Høres btw ut som hun er forelsket i deg, om hun da ikke bitcher seg som noen jenter har en tendens til å gjøre og derfor gnir det inn at hun er forelsket i en annen, som ville vært så totalt upassende.. Eller hun er forelsket i deg ja, men later som det er i en annen pga hun vil gjøre det sjalu. Noe som også ville vært bitchy. xD jenter..

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at hun er forelsket i deg, da hadde det vært litt spesielt å gjøre det på den måten. Spørs hvor gamle dere er da.

 

Tror hun bare kødder med deg, og enten er hun forelsket i en annen og/eller så skal hun bare la deg tro at hun er forelsket i deg.

 

Hadde vært best om du fikk svart med en gang uten å avsløre hva du tror, som f.eks. det eksempelet du fikk ovenfor.

Endret av Blindgate
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...