Bruker-158599 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) hei tenkte jeg skulle laste ned google earth. jeg sitter veldig mye med datan nå siden jeg ikke kan gå (brakk noe i kneet så har akuratt tatt av gipsen og kan ikke stå på det eller bøye det ennå) har dere hatt problemer med det? har hatt det på datan, men sletta det pga at vær gang jeg opna det så kom det en melding opp husker ikke hva som stod på den, men jeg kunne bruke det fint pleier dere å få meldig? en annen ting er at nå er det en 3d funksjon på google earth, er du kan se bygninger i 3d. er det bra? har sett på noen videoer på youtube, men er litt usikker. En annen ting jeg lurer på er om det er masse virus på google earth, det var noen som sa det til meg en gang så derfor lurer jeg, det lurerste er vel kanskje ikke å instalere det, vet at det var noe med det siden jeg sletta det( usikker på om det var den meldingen som kom opp.) takk for alle svar Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Så lenge du laster ned GoogleEarth fra google sine sider så er det garantert ingen virus der. Når det gjelder 3D bygninger så finner du de bare noen steder. F.eks. er store deler av Manhatten i 3D, mens det vel bare er slottet som er det i Oslo. Last det ned og ha det gøy. (Hvis du får en feilmelding til last opp skjermskudd så kan vi se hva det er) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå