HerrGhost Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) We’ve just had word that the PSN will be down today from 4PM(klokken 5 norsk tid), for approximately 5 hours. The service might be up and down during that time as the magic Sony pixies do their techie stuff. Kilde Endret 26. august 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Fem timer? Dette bør være noe stort, når de ødelegger online-tiden min så lenge. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Haha. - Greit å vite. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Og eg som hadde tenkt meg en omgang med BF:BD, men NEIDA!! hehe Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Bah! PSN forbindelsen er suspandert! Prøv igjen senere -.- Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Trodde det var noe feil med kontoen min jeg, godt å høre bakgrunnen for nedetiden. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hmm... Kanskje Life With Playstation kommer i dag da? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Om man skal gjette, psn maintenance i dag, firmware i natt/morgen og vanlig oppdatering på torsdag. Med blant annet Life with Playstation, linger in shadows og annet. Endret 26. august 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Assassins Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Passet utrolig bra, med tanke på at jeg kjøpte meg BF:BC i lunchen idag... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ser ut som det e tilbake online igjen no. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Haha, typisk at det er nede såpass lenge akkurat den dagen jeg får PS3 i hus. xD Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hmm... Kanskje Life With Playstation kommer i dag da? Hva er life with playstation? Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hmm... Kanskje Life With Playstation kommer i dag da? Hva er life with playstation? "Sony will be launching a new program called "Life with Playstation" that will give users real time news and weather, using a globe metaphor reminiscent of the Wii's News Channel. Of course, since the PS3 has considerably more horsepower under the hood, the globe is a rendered weather satellite image showing cloud patterns, and it also supports geo-tagged photos and other content." Så du ikke linken i innlegget mitt? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hmm... Kanskje Life With Playstation kommer i dag da? Hva er life with playstation? "Sony will be launching a new program called "Life with Playstation" that will give users real time news and weather, using a globe metaphor reminiscent of the Wii's News Channel. Of course, since the PS3 has considerably more horsepower under the hood, the globe is a rendered weather satellite image showing cloud patterns, and it also supports geo-tagged photos and other content." Så du ikke linken i innlegget mitt? E spennende. Vi finner det nok ut iløpet av natten eller morningen om det kommer firmware update. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har noen egentlig oppdaget noe nytt? :S Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 La ut Resistance beta til noen. Kanskje det var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå