IKTSTUD Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei! jeg har da et problem med pcen min og det er at skjermen begynner å blinke en stund etter jeg har slått den på dersom jeg hører på musikk,spiller eller ser på film snutter etc. Den starter å blinke og skjermen begynner å hakke, men musikken går enda helt fint som den skal, jeg vet altså ikke hva problemet kan være om det er kjølingen, skermkortet eller grafikkort som er ødelagt? da dette begynte å skje sto karbinettet veldig nærmt en 8" subwoofer, vet ikke om dette hadde noe å si, blinkingen har foregått lenge og har bare blitt verre og verre, så hadde vært veldig fint om noen kunne hjulpet meg med dette så jeg kunne få ordnet opp i det Endret 26. august 2008 av Thomas93 Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 skjermkort eller grafikkort? du burde skifte emnetittel forresten ellers: velkommen til forumet! Lenke til kommentar
IKTSTUD Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 hehe, jo takk Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva er problemet ? <-- emne linja di er for dårlig, det er det som er problemet. Lenke til kommentar
IKTSTUD Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 jaja, rolig du fikset den nå, ser den bedre ut? fikk nettopp beskjed om det så du trenger ikke å nevne det i tillegg.. takk til deg .. Lenke til kommentar
IKTSTUD Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Ingen som vet noe om dette , eller har hatt samme problemet før ? Lenke til kommentar
le639 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Blinker det spesielt mye viss det er mye hvitt på sjermen? Det sjedde med meg. Du kan jo sjekke om det er noe brudd på strømledningen til sjermen. Lenke til kommentar
Peachy Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Blinker det spesielt mye viss det er mye hvitt på sjermen? Det sjedde med meg. Du kan jo sjekke om det er noe brudd på strømledningen til sjermen. Har samme problem som deg, er utrolig irriterende, og akkuratt no går jeg rundt og leter etter en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå