TXfosh0 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei Eg er en gutt på 16 år og begynte å trene for ca 3-4 månder siden. Etter eg begynte har eg merka at den ene brystmuskelen min er litt større en den andre :O en av vennene mine har akkurat det samme problemet, han har prøvd det meste, som ta ekstra kilo og sånt på den ene sida av benken, men det ser ikke ut som har funka. Noen andre som har noen tips? har sjekka google og sånn, vet ikke hva eg kan gjløre :O Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Der er helt naturlig. Ettersom man er sterkere i den ene armen. Ingen legge spesielt merke til det uansett. Jeg har også forskjell, men man må se nøye. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Må nesten være litt morsom her; I din alder er det vanlig at en muskel er større enn den andre, med da ene armen (les; høyrehånda) Men det er vanlig at det er litt forskjell. Men det vil jevne seg mer ut etterhvert som at det kommer mer muskelvev til og du blir sterkere. Det vil synes mindre, og du vil bli flinkere til å trene riktig. Endret 26. august 2008 av Patience Lenke til kommentar
TXfosh0 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 takker for raske svar då har eg ingenting å være redd for Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du kan trene med manualer en periode istedenfor stang for å utjevne forskjeller Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Men for all del ikke less på så benken er skjevt vektet! Bedre å ta færre reps i en øvelse der du bruker brystene(?) enkeltvis. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Må nesten være litt morsom her; I din alder er det vanlig at en muskel er større enn den andre, med da ene armen (les; høyrehånda) Jeg har mye større venstre muskel! Men så er jeg skjeivhendt også da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå