E7ite Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei, sitter no med eit Asus GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 Satt og kikket på eit 9800GX2. Men såg i diverse tester at eit SLI oppsett med 8800GT fekk betre FPS på fleire av spela, og oppløysingane. No er prisen på eit slikt kort ca 2500? Og med rimelige 8800gts kort, fann eg eit med HDMI utgang til 1500. (har ein 42" full hd som kunne vore aktuell og kopla til pcen) Har og hovudkort som støttar SLI. Men for å kjøre dette i eit godt SLI oppsett, bør eg då ha 2 skjermkort der begge er ASUS? (resten av pc oppsettet er 4gb ocz ram på dual channel til 1066mhz. og ein quad core 6600) Leste på Hw.no sin nogelunde utdaterte guide om barnesjukdommar ved SLI osv, reknar ikkje med dei er så aktuelle lenger? http://www.hardware.no/artikler/hvordan_fungerer_sli/18652 Så spørsmålet mitt blir om det er eit alternativ som lønner seg i forhold til å kjøpe eit nytt skjermkort? evt eit rimeligare 8800gts til rett over 1000 lappen og heller bruke eit dvi-hdmi adapter? Og vil eg då sjå noko forbetring i ytelse? Spel det går eindel i er gode gamle wc3, company of heroes, world of warcraft(bruker og litt fraps og vil helst holde FPS høg der) og snart kommande Diablo3 og fallout3. Håpar dette var utfyllende nok=) Takk for alle svar. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ein liten bump til meg sjølv her. Lenke til kommentar
jonasfd Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei, sitter no med eit Asus GeForce 8800GTS 640MB GDDR3 Satt og kikket på eit 9800GX2. Men såg i diverse tester at eit SLI oppsett med 8800GT fekk betre FPS på fleire av spela, og oppløysingane. No er prisen på eit slikt kort ca 2500? Og med rimelige 8800gts kort, fann eg eit med HDMI utgang til 1500. (har ein 42" full hd som kunne vore aktuell og kopla til pcen) Har og hovudkort som støttar SLI. Men for å kjøre dette i eit godt SLI oppsett, bør eg då ha 2 skjermkort der begge er ASUS? (resten av pc oppsettet er 4gb ocz ram på dual channel til 1066mhz. og ein quad core 6600) Leste på Hw.no sin nogelunde utdaterte guide om barnesjukdommar ved SLI osv, reknar ikkje med dei er så aktuelle lenger? http://www.hardware.no/artikler/hvordan_fungerer_sli/18652 Så spørsmålet mitt blir om det er eit alternativ som lønner seg i forhold til å kjøpe eit nytt skjermkort? evt eit rimeligare 8800gts til rett over 1000 lappen og heller bruke eit dvi-hdmi adapter? Og vil eg då sjå noko forbetring i ytelse? Spel det går eindel i er gode gamle wc3, company of heroes, world of warcraft(bruker og litt fraps og vil helst holde FPS høg der) og snart kommande Diablo3 og fallout3. Håpar dette var utfyllende nok=) Takk for alle svar. 8800gts kan operere i sli, men et hvilket som helts annet kort av samme type, leverandør har ingen ting og si. Om de 2 kortene har forskjellig hastighet(clock speed) vil kortene kjøre på den laveste clock speeden, dette er en out of the box settings. Hvor mye nytte enn får av sli kommer jo ann på flere ting. Blant annet drivere, men om jeg ikke tar feil, så er 9xxx serien, og 8800gt bedre på sli, på grunn av den nye kjernen g9x. Med forbehold her. Derfor scorer 8800gt svært godt på mange sli tester rundt om (sammenlignet med feks 8800gtx ultra i sli). 9800gtx x2 har jeg ingen erfaringer med. Edit: Hvilke strømforsying har du? Edit 2: Leif Endret 27. august 2008 av jonasfd Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Edit:Hvilke strømforsying har du? Takk for svar. Har no ei straumforsyning av typen OCZ StealthXStream strømforsyning 600W Har ikkje så mykje ekstra dill dall i maskina. Har 4 vifter. Og hovudkortet er sånn energy efficient fra Giga-Byte og så har eg vel 3 Interne harddisker. Ingen CD/dvd Drev. Lenke til kommentar
jonasfd Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Da har jeg faktisk samme strømforsyning om deg. Hadde link til review av den strømforsyningen som visste at den faktisk kunne vært solgt som en 700+W. Selv slier jeg 9800gtx+ på den strømforsyningen. Et drev, 2 hd og et litt strømkrevende HK. Litt usikker på hva du bør gjøre. 2x 8800gts fungerer sikkert greit, men er ikke de beste i og skalere i ytelse ved sli. Og ja, hdmi adapter funker knall. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 bruktmarked.no mange billige gts der, men er det bedre å kjøpe heller et ati 4... noe som koster 1200kr, ble anbefalt, bare at den ble vel litt varm kansje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå