noesIdel Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det en lett måte å lage en render funksjin som enkelt åpner en fil, leser den, og rendrer et map i open gl ut ifra filen. Helst med teksturer, lys og skygger takker for svar Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Nei, det spørs helt hva slags map du tenker på hvordan du skal gå frem. Skygger og lys lager som regel de fleste problemene. edit: og selvsagt BSP Endret 26. august 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
noesIdel Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hvordan kan jeg da lage en god mapping løsning. Driver å lager en FPS engine og ser at alle andre fps enginer støtter map filer. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det er noen tutorials for Quake .bsp eller .map på gamedev.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå