Gå til innhold

Forstår ikke viasat sine hjemmesider

Anbefalte innlegg

Jeg er interessert i en kanalpakke via parabol. Har sett på viasat sine hjemmesider, og det står mellom enten basic eller familie.

... Men så blir jeg forstyrret av reklamen deres som sier "ViasatPLUS - ta kontroll bla bla spol, pause, bla bla." Såklart ønsker jeg det. Men det står ikke noe pris, og det står heller ikke om det er integrert i noen av pakkene. Klikker jeg på linken kommmer jeg hit, hvor jeg får vite mer om hvilke fordeler denne dekoderen gir. Så bra...

Men hvilke pakker inngår den i, og hvor mye koster den eventuelt i tillegg? Det virker ikke som en standardpakke, da det reklameres ekstra om denne valgmuligheten.

Er jeg blind ?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ViasatPLUS kan brukes med alle abo fra viasat. Eneste forskjellen er at du betaler mer for selve dekoderen :).

Bestilling kan ikke gjøres på nettsiden der, ser ut til at du må ringe for å få bestillt disse tingene. Skal være enig i at hjemmesiden deres er mangelfull når det kommer til prisene.

Lenke til kommentar

Hei! Dette var oppklarende.

Jeg tenkte å bestille folkepakken og viasat plus. Men har lest at jeg bare kan ta inn pakkekanalene med motageren som følger med plus pakken. Derfor ser jeg meg om etter alternativer.

Jeg ønkser:

Viasat sin folkepakke

Tuner med HDMI ut

Tuner som ikke er låst pakkekanalene.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

FAKTA:

Viasat + tuneren (PACE 460) kan du, om du får tak i den fra annet hold enn Viasat selv, bruke på alle kanalpakkene til Viasat. Selv den billigste, Folkepakken. Om du bestiller denne tuneren hos Viasat, må du ha abonnement på den største kanalpakken (Gull da jeg ble kunde, men det er endret nå), i tillegg til et Viasat+ abonnement, siden denne tuneren egentlig har to tunere og innganger, slik at du skal kunne se på et annet program enn det som står på opptak.

Når det gjelder prisene har jeg ikke de i hodet nå, sjekk nettsida eller kundeservice. Og så er det forskjell om man er i bindingstiden eller ikke, dyrest utenfor bindingstida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...