probin Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Strekking av fingre på halsen komme med trening. blææ da må jeg jo øve da Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 En venn av meg klarer å knekke tomlene så de peker 145* ned. Ganske sykt. Hva mener du egentlig med det? Altså, 145 grader ned? Hva skal det bety? Jeg klarer forøvrig å bøye tomlen slik at den berører underarmen, både bakover og forover. Altså 180 grader hver vei. Vil også si at det å kunne bøye tomlen 180 grader begge veier er nokså voldsomt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Vil også si at det å kunne bøye tomlen 180 grader begge veier er nokså voldsomt. Vil det si at han bøyer tommelen totalt 360 grader? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Når jeg går kommer det sånn knekke-lyd noen ganger fra ankelen, pga. at jeg før pleide å rotere ankelen slik at det knakk. Jeg knekker også fingre, håndledd, kneet, albue, nakke og korsryggen. Bare gamle uvaner jeg ikke har klart å slutte med. Jeg får også knekke-lyd i ankelen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vil også si at det å kunne bøye tomlen 180 grader begge veier er nokså voldsomt. Vil det si at han bøyer tommelen totalt 360 grader? Medregnet håndleddet ja Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 En venn av meg klarer å knekke tomlene så de peker 145* ned. Ganske sykt. Hva mener du egentlig med det? Altså, 145 grader ned? Hva skal det bety? Jeg klarer forøvrig å bøye tomlen slik at den berører underarmen, både bakover og forover. Altså 180 grader hver vei. Jeg mener som når man tar tommelen opp for å si "det er bra" eller noe lignende. Han karer å knekke det bakover, feil vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå