Joachim_F Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 En av produsentene på Sonys storsatsning Home garanterer at den virtuelle verdenen blir klar for lansering i år. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Så hvorfor vente med å gi oss en fast dato? Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 O rly??? Vi får da håpe at dette ikke blir en skuffelse etter all den ventingen. Kommer det ikke ut i år blir hele Home en eneste stor LOL... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Fordi de ikke har en? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Beskrivelsen av Home minner meg litt om Second Life... veit ikke helt om det tiltaler meg allverdens. Med så mye hype bør det være mere enn å tusle rundt og si hei til naboen Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Jeg har bare såvidt skrapet i overflaten av informasjonen som er lagt ut om Home. Jeg lurer på om noen vet hvor grensene går for funksjonen? Er det slik at det faktisk er en virtuell verden hvor du kan vandre rundt i utemiljøer, og således reise til andre spilleres hus? Som hadde vært åpne eller stengte alt ettersom spilleren var pålogget? Eller er mulighetene mye mer begrenset (du går ut døra og kommer til en slags hub)..? Endret 26. august 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
master_al Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Ja da må han jo holde løftet sitt, hvis ikke mister han all ære og respekt. Samme med selskapet, du skal aldri love noe om du ikke kan holde det. I pray for Home before christmas:P Endret 26. august 2008 av master_al Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Booooooooooooooooooring!! hvem gidder å sitte foran pcen å traske rundt i et virtuelt "liv"? coolt nok med Wow eller andre rollespill med action og spenning, men dette ...? Jeg har alltid vært en gamer av hele mitt hjerte, men ikke engang JEG kan fatte hvorfor noen gidder å bruke tid på for eks. second life! Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Får håpe det blir noe ekstra kult til oss Gran Turismo 5 (Prologue) spillere da "Gran Turismo" kjøring på landeveier utenom racerbanen hadde jo vært gøy men det kan man jo nesten bare drømme om. (GT= Lange, lange kjøreturer, ofte brukt om biler som er lagd for å være behagelig og kunne kjøre langt på en tank) Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Haha....aner jeg et skitt nærmere et kunstig matrix som menneskeheten kan tilbringe mer og mer tid i? Uff nei....hvis vi får noe sånt med "viritual reality" utstyr så er menneskeheten dømt:/ Og nei, jeg ser ikke poenget med et mmo som er laget som et "virkelig" liv. Hvis du på død og liv vil snakke med vennene dine, KAN du jo gjøre det in real life. Du ser ikke meg der inne med det første tror jeg... Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) Kanskje et alternativ for de med begrenset sosial intelligens..? Endret 29. august 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg