Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: Johnny Cash - I Walk the Line

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En oppfølger hadde vært bra ja. Det spørs vel hvor godt dokumentert det er? Så vidt jeg har forstått det er filmen delvis basert på hans selvbiografi, så det spørs hvor mye mer det står. (selvsagt finnes det andre kilder, men da kommer ikke hans opplevelse så godt med)

Lenke til kommentar

Filmen var overaskende bra. Ja, genial egentlig. Og oscaren var vellfortjent. Men en oppfølger syns jeg ikke ville vært noe bra. Egentlig mest fordi både, desverre, Johnny og June Carter er døde.

Johnny Cash var/er rett og slett genial. Enda en legende er ikke lenger blant oss og det er alt for få igjen. Jeg kan vell ikke si noe om han uten og si noe som allerede er sagt, så gidder ikke prøve.

Bare ikke glem at det finnes andre sanger av Cash, utenom "Ring Of Fire" og "Walk The Line" ;)

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

25 min to go er jo helt herlig .

ja det er ikke mange skikkelige legender igjen , og det virker ikke som det kommer noen til og fylle tomrommet heller .

ser liksom ikke hvem som i dag som er like store som noen av de gamle , er jo ingen nye som har kommet etter sent 80tallet som er like like store som enkelte av de sikklig store som jonny , beatles , the how osv osv , dagens musikere klarer bare ikke og bli så bra .

Lenke til kommentar
25 min to go er jo helt herlig .

ja det er ikke mange skikkelige legender igjen , og det virker ikke som det kommer noen til og fylle tomrommet heller .

ser liksom ikke hvem som i dag som er like store som noen av de gamle , er jo ingen nye som har kommet etter sent 80tallet som er like like store som enkelte av de sikklig store som jonny , beatles , the how osv osv , dagens musikere klarer bare ikke og bli så bra .

Jeg er enig i hva du sier og du har helt rett. Det er jo bare og se på hva slags musikk som blir gitt ut, så godt som alt er søppel. Folk kjøper det, og etter ett år eller to støver platene ned og folk er klare for den/de neste "hippe" artistene og banda som lyd-forurenser musikkverdenen... De gamle er best, uten tvil. Inrømm det eller ei. Det er de som laget/lager ordentlig kvalitetsmusikk. De fleste håver inn mer eller like mye penger nå som før de forlot oss. Og mange av de som har overlevd trendene er like eller mer populære nå som før.

Lenke til kommentar
De gamle er best, uten tvil.

De har også hatt en del flere år å bygge opp statusen sin på.

Og jeg er ganske sikker på at det kom ut like mye dritt dengang som nå. Men vi husker jo bare det som er bra. Mye god musikk ute og går nå, at det er noen framtidige legender blant oss er det ingen tvil om. Men man blir jo nesten nødt til å vente noen år for å se det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...