krister461 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Lenge siden jeg har postet noe her nå, nøyer meg stort sett med flickr... ...men igår fikk jeg meg et etterlengtet makroobjektiv, og vedlagt ligger en av mine første bilder med det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ganske tøft, og nydelig fokus Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det var pent. Syntes det var litt herlig å åpne bildet, og så var det slik jeg hadde forestilt meg. Jeg liker slike bilder, og hadde jeg drevet med makro så hadde det vært i denne gaten. Det er sikkert veldig trad, jeg er jo ikke den med mest peiling på makro. I don't know about macro but I know what I like. Men vannmerket er helt Som en vorte på en ellers perfekt rompe. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette kunne jeg like. Tror nesten jeg må gi s/v konvertering en sjanse neste gang man tar blomstermakro Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette liker jeg veldig godt! Likner litt på noe jeg kunne ha brukt som skrivebordsbakgrunn. Vannmerket er dog, som PM sier, utrivelig. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Takker for kommentarer. Har ikke fjernet noe støy. Ellers er jeg klar over at vannmerket ikke er særlig sexy, men synes det er praktisk å ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå