Gå til innhold

slett-ferdig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan virkelig ikke se hva din stilling til Israel har med din stemme, men det er en annen diskusjon.

Når du tenker på innvandring, tenker du på asylsøkere, flyktninger eller arbeidsinnvandring? Det kan være greit å skille disse begrepene, siden det er de to første som stort sett har vanskelig for å integrere seg. Arbeidsinnvandring derimot er vi avhengig av siden vi har en naturlig fødselsrate på under 2,0 som gjør at befolkningen eldes(eldrebølgen).

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Viss ein fyrst tek stilling til at vennen din er for Israel.

Stem noko til høyre. Altso noko blått. Noko kapitalistisk.

Høyresida er dei som er mest kjend for å vere for Israel, mens venstresida er dei som er kjend for å vere på venstresida.

Og so tek ein tak i at han ikkje likar alle desse innvandrarane som kjem til Noreg.

Dei eg kjenner som røyster FrP er mot ALLE innvandrarar. Det finst sikkert nokre unnatak, men eg har ikkje møtt dei enno.

Asylsøkjarar, flyktningar eller arbeidsinnvandring? Dei er her alle av ein grunn. Og eg berre nemner i ein bi-setning at Pakistan faktisk er det landet som tar i mot flest flyktningar. Ikkje Noreg, som veldig mange likar å tru. Men pyttsann. For mi eiga del kunne arbeidsinnvandrarane som kjem frå aust-europa blitt i landa deira. Ikkje fordi eg er i mot dei, men fordi arbeidsforholda mange av dei må arbeide under her i Noreg er rystende.

Asylsøkjarar og flyktningar (og då også politiske flyktningar) kjem for ein grunn. Dei kan ikkje vere i landet sitt fordi nokon likar å leike krig og faenskap i landet deira. Men ja, dei kunne ha vorte betre intregerte. Men då har jo og me noko å arbeidda med.

Viss denne vennen din i tillegg er for utvida skjenketider, fri flyt av alkohol, likar tanken om rein markedsøkonomi og privatisering av velferdstilbod (som ein frå før får nesten gratis av staten, men plutseleg må betale masse for...). un su weiter, und su weiter. Ja, då er nok FrP eit ganske gosseleg parti. Evnt Demokratene viss dei er litt store der du bur...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...