Vegard_Haug Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Beste Wii-grafikk hittil? Se videoen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 synest denne introduksjonen var bedre: http://www.gametrailers.com/player/35887.html Lenke til kommentar
svenka Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ser bra ut men kan bli fort kjedelig i lengden om en kun går fra A til B og skyter fiender. Det bør bli mer! Online osv Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Online blir det. Med 16 spillere og støtte for Wii Speak, om de får det til slik de ønsker. Når det gjelder skytingen så er det vel naturlig å ha en god del action i en trailer. Virker som de har klart å begrense normal maps effektene til mindre synlig nå. Mer og mer lovende for hver gang vi ser det. Trenger mer jobb med animasjonen, men de har jo 6 måneder igjen. Endret 26. august 2008 av TCi Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Var det dette som svar snakk om for noen måneder tilbake siden? At denne tittelen skulle vise hva Wii kunne klare å gjøre, presse det ytterste ut av maskina osv? Teksturene var lavoppløste, og det virket som om map'sa var utrolig 2dimensjonale. Blir spennende å se hvordan grafikken blir tilslutt EDIT: Var 'Quantum 3' jeg tenkte på Endret 26. august 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Wii er jo ikke noen kraftig konsoll men det er hvertfall bedre enn mye av det jeg har sett. Er det egentli noe bedre en samus da? like pent det vel? Lenke til kommentar
neox1900 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Var det dette som svar snakk om for noen måneder tilbake siden? At denne tittelen skulle vise hva Wii kunne klare å gjøre, presse det ytterste ut av maskina osv? Teksturene var lavoppløste, og det virket som om map'sa var utrolig 2dimensjonale. Blir spennende å se hvordan grafikken blir tilslutt EDIT: Var 'Quantum 3' jeg tenkte på Quantum 3 er motoren i dette spillet https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t954854.html Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Beste grafikk for Wii er det ikke. Metroid tror jeg er på toppen der. Hadde Wii vært like sterk som 360 og PS3 ville Wii overbevist meg at FPS kan fungere på konsol. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hva? Den må være sterkere? Metroid og Medal of Honor har allerede bevist at FPS fungerer utmerket på Wii. The Conduit ser ut til å knuse begge med tanke på konfiguering og muligheter. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tviler på at dette blir noe fortsatt jeg. Grafikken er ikke pen. Se på detaljene i spillet, de er lav oppløste og du kan tydelige se skurrete konturer når du er nær ting. Fiendene er ikke noe særlig detaljerte og områdene er heller sterile. Ble mye mye mer imponert av Metroid enn dette. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hva? Den må være sterkere? Metroid og Medal of Honor har allerede bevist at FPS fungerer utmerket på Wii. The Conduit ser ut til å knuse begge med tanke på konfiguering og muligheter. Jo, men jeg tenker mer på å trekke FPS spillere til konsollen. Fakta er at Wii eiere er mer casual og "moro spill" spillere enn FPS. 360 er kongen på haugen når det gjelder FPS for konsoller. Hadde Wii vært like sterk som 360 ville utviklere kunne lansere også spillene sine på Wii'en, noe som jeg tror vill økt Nintendo salget betraktelig. Wii'en er den enaste konsollen som duger for FPS, det er bare synd at den har så lite å tilby innen sjangeren. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det kan jeg være enig i. Problemet ligger hos utgiverne som mener Wii bare er for casuals. Noe som gir mer penger for spill sammenlignet med utviklingskostnader. Faktisk var High Voltage som utvikler The Conduit i kontakt med en ikke-navngitt utgiver som ville gjøre spillet om til et casual spill, fordi de mente slike spill ikke ville selge på Wii. Blir det samme som Elkjøp i Gamecube-dagene. "Vi reklamerer ikke for Gamecube før den selger i butikken.". Lenke til kommentar
farballa Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dette så jo faktisk veldig bra ut. Etter å ha sett en del forskjellige bilder på nettet av det andre steder også så trur jeg dette kan bli bra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hva? Den må være sterkere? Metroid og Medal of Honor har allerede bevist at FPS fungerer utmerket på Wii. The Conduit ser ut til å knuse begge med tanke på konfiguering og muligheter. Må og må, det hadde ihvertfall vært bedre. AtW Lenke til kommentar
mennas Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bare jeg som fikk deja vu her? tenkte Duke Nukem 2001 traileren da jeg så dette:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg