zyklo Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg forsøker å få til å sette en imagebutton inn i en repeater controll med denne koden <asp:ImageButton ID="ImageButton1" runat="server" ImageUrl='<%# string.Format("/bilder/thumbnails/{0}",Eval("bilde")) %>' /> Noen som vet om det er mulig eller om det bare er meg som roter det til? Datekoblingen fungere som den skal. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ser riktig ut det. Hva skjer? Feilmelding? Litt mer forklaring om hva som ikke virker kan være greit... Lenke til kommentar
zyklo Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Det er det som er så merkelig. Jeg får ingen feilmelding. Der blir ganske enkelt ikke skrevet ut noe html kode. Derfor lurte jeg på om dette kanskje ikke var tillatt inne i repeater kontroll. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ser du noe om du tar view source på siden i IE? Får du ut noe annet fra ItemTemplate'n i repeateren eller er det bare knappen som ikke vises? Kan du vise oss hele koden din fra .aspx og .aspx.cs/vb filen? Lenke til kommentar
zyklo Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Heisann igjen, Etter å ha sittet lenge og lurt og leitet etter feil, har jeg kommet fram til at ofte er det det enkleste som er feil. Fant til slutt ut at bildene som databasen henviser til ikke fantes i riktig mappe. Korrigerte dette og da fungerte allt som jeg hadde tenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå