toazty Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 fikk en ps3 maskin av en kompis, men ønsker å slette kontoen hans og opprette en konto selv. så.. hvordan sletter jeg kontoen, step by step .. Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 fikk en ps3 maskin av en kompis, men ønsker å slette kontoen hans og opprette en konto selv. så.. hvordan sletter jeg kontoen, step by step .. Logg inn som brukeren du ønsker å slette. Velg brukeren. Trykk på trekant. Velg slett. Voila. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du FIKK en PS3?! Heldig du! Betalte 7000 (tilsammen) på releasen jeg Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Logg inn som brukeren du ønsker å slette. Velg brukeren. Trykk på trekant. Velg slett. Voila. Der sletter du bare brukeren på PS3'en, ikke PSN kontoen. PSN kontoen er det umulig å slette tror jeg. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Husk også at evt spill som er kjøpt på PSN vil slutte å fungere på PS3'en når brukerkontoen er slettet (tror jeg). Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Man trenger jo ikke å slette den. Holder jo å endre info Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva om du lager en ny bruker med ny PSN-konto, og så sletter den gamle brukeren? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 ny master account så er problemet løst tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå