atrax Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Har en Dell 15" flatskjerm som har både vga- og dvi-inngang, begge er tilkoblet skjermkortet mitt, et GF4 Ti4200. Vanligvis bruker jeg dvi-signalet fra skjermkortet, men det viser seg at dersom jeg prøver å se film i windows, uanz om det er Media Player eller andre avspillere, kommer det ikke noe bilde der filmen skulle vært! Alt annet i windows er normalt. Skifter jeg inputkilde på skjermen til vga, vises filmen i avspillervinduet. Dette skjedde etter at jeg prøvde detonator 42.92 driverne, men det nyttet ikke å skifte tilbake til 41.09! Har prøvd Detonator Destroyer, men jeg får bare opp en feilmelding, og progget klarer ikke å avinstallere noe som helst.. Det er jo ikke verre enn at jeg skifter til vgainngangen hver gang jeg skal se et videoklipp eller en film... ok, det er faktisk forbanna irriterende! Er det noen som har en enkel løsning på problemet? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg har samme problem som deg, to skjermer men bare film på den ene. Så vidt jeg vet ligger problemet i at det ikke fins noen mediaspillere som kan vise film på mer enn 1 skjerm... Lenke til kommentar
dnort Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Har du satt den digitale utgangen til standard utgang da? På mitt oppsett gjøre jeg dette under "Display properties" - "Settings" - "Advanced" - "GeForce4 Ti 4400" - "nView" og under "Skjerm:" velger du "nView-skjerm 1: Digital skjerm" og krysser av for "Bruk dette som standardskjerm". Dette fungerer i hvert fall for meg, men da kan jeg ikke se på film på den analoge utgangen. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har samme problem som deg, to skjermer men bare film på den ene. Så vidt jeg vet ligger problemet i at det ikke fins noen mediaspillere som kan vise film på mer enn 1 skjerm... Hvis du setter opp slik : 1. Gå til nview og velg "Kloning" og trykk så "Apply" 2. Trykk/Velg på skjerm nr. 2 (bildet med brua) 3. Trykk på enhetsinstillinger og så "Velg utdataenhet" 4. Velg TV og sett formatet til PAL B 5. Gå tilbake til enhetsinstillinger og velg "skjermjustering" og sett skjermstørrelsen til max. 6. Gå så til "innstillinger for overlapping" og sett "Full skjerm-enhet" til "andre skjerm" 7. Trykk "Apply" og så skal det være tut og kjør. Yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå