esoteric Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Har brukt operatør søk tjeneste fra IPLink.no en stund nå. Som forhandler er den kjekk og ha i jobb sammenheng, men også i det private bruker den den en del. Men i det siste har den ikke vært tilgjengelig... Denne gratistjenesten er for tiden nede etter pålegg fra NRDB. Vi jobber imidlertidig med å få åpnet tjenesten igjen. Men hvorfor det? Telenor som også er medeier i NRDB tilbyr jo samme tjeneste via telefon, så hvorfor får ikke IPLink.no ha sin tjeneste oppe? Endret 26. august 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Slik det er formulert så vil jeg tro at de kanskje ikke liker resursene tjenesten krever fra NRDB når mange bruker den? Kun spekulering fra min side, men liker den tjenesten der ganske godt så håper den kommer opp igjen om ikke alt for lenge Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Slik det er formulert så vil jeg tro at de kanskje ikke liker resursene tjenesten krever fra NRDB når mange bruker den? Kun spekulering fra min side, men liker den tjenesten der ganske godt så håper den kommer opp igjen om ikke alt for lenge Ja, det høres jo fornuftig ut det. Får vel bare vente og se hva det ender opp med. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg brukte denne tjenesten en del før, men har ikke brukt den på en stund. Merket først nå at den var nede, så det ser ikke ut som at en løsning kommer med det første. Finnes det andre steder jeg kan gjøre dette på? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Det går dessverre ikke an å sjekke dette på internett lengre. Den eneste som jeg vet har det, er Telenor. Det fungerer om du har Telenor. Du ringer 1963+telefonnummer, og da får du opplyst om hvilken operatør nummeret har. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Det går dessverre ikke an å sjekke dette på internett lengre. Den eneste som jeg vet har det, er Telenor. Det fungerer om du har Telenor. Du ringer 1963+telefonnummer, og da får du opplyst om hvilken operatør nummeret har. Er det ikke 1945+nummer? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det ikke 1945+nummer? Stemmer det. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Beklager, selvfølgelig er det 1945+nummer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor mye koster per sjekk sånn circa? (kommer kanskje an på hvilket abonnement jeg har?) Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Telenor har en opplysningstjeneste for hva det koster å ringe mellom to telefonnummer på 80031031 -"samtalepriser", men det gjelder visst kun hvis den som ringer har basisabbonement fra Telenor. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvor mye koster per sjekk sånn circa? (kommer kanskje an på hvilket abonnement jeg har?) Aldri betalt noe for å bruke 1945 + nummer tjenesten deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå