raWrz Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 har du tenkt på hjul på det monsteret ? Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 dette er helt rått!! stå på Grevaeg Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Veldig intresant prosjekt du har gående. Håper å få se mer. Begynner å like finishen din også. Den plexi ideen din var jammen meg sneisen. Av nysgjerrighet, du kommer vel ikke te og se all oransjen du har på kabinettet? Det blir vel mer eller mindre som en bakgrunnsfarge hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
MsGrevaeg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du er så flink atte pusen min^^ ;p Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei. Fint kabinett.. Så at du bruker Motul MOTOCOOL EXPERT. Er dette noe som kan skaffes i norge også? Har det gått lenge før du har behøvd å skifte skjølevæske? Og har du hatt noe missfagning av kjøleslangene som følge av bruken? Jeg har brukt 50/50 kjølevæske og batterivann og det gjorde at slangene ble matthvite, og det er ikke noe fint så de må byttes.. Spør bare for å finne ut hva som er best til vannkjøling. for det finnes jo så mange løsninger.. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Hei. Fint kabinett.. Så at du bruker Motul MOTOCOOL EXPERT. Er dette noe som kan skaffes i norge også? Har det gått lenge før du har behøvd å skifte skjølevæske? Og har du hatt noe missfagning av kjøleslangene som følge av bruken? Jeg har brukt 50/50 kjølevæske og batterivann og det gjorde at slangene ble matthvite, og det er ikke noe fint så de må byttes.. Spør bare for å finne ut hva som er best til vannkjøling. for det finnes jo så mange løsninger.. Kan fint kjøpes hos alle motorsykkel butikker som har motul agentur =) vet at spinnin wheel AS på ramstad selger disse Gir ikke nevneverdig farging på slanger, og har ikke bytta kjøleveske på rundt 1.5 år med denne, og er helt rå som kjøleveske etter mine erfaringer. er ingen ting som vokser i det greiene der Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Blir dette kabinettet å se på TG09? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Blir dette kabinettet å se på TG09? Hvis alt går etter planen, så ja Lenke til kommentar
Garseg Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 På tide og registrere meg og poste vel Må bare uttrykke medlidenhet med den stakkars jævelen som må hjelpe deg med å transportere den til envher tid Kjempejobbing, keep it goin, også håper vi alle på at den er ferdig til TG, og at det blir en Casemod konkuranse (som du forhåpentligvis får noe motsand i ) Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Helt sykt hvor rått det blir BTW: Lenge til neste update.. kan ikke vente.. :!: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 har du noe budsjett Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Lurte på hvor du fikk tak i alle LEDsene? Hong Kong? DX? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Helt sykt hvor rått det blir BTW: Lenge til neste update.. kan ikke vente.. :!: I dag/morgen *faens wrath of the lich king* har ikke tid til en dritt lenger Takk gud for at serverne er nede så jeg kan få meg ett liv igjen har du noe budsjett Egentlig ikke, får lønn hver måned som de fleste folk, så prosjektet koster det det koster , enkelt og greit , kun spørsmål om tid for å skaffe midler =) Lurte på hvor du fikk tak i alle LEDsene? Hong Kong? DX? Ebay - sendt fra fabrikken i Hong Kong 1/10 av prisen i norge Endret 19. november 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 (endret) På tide og registrere meg og poste vel Må bare uttrykke medlidenhet med den stakkars jævelen som må hjelpe deg med å transportere den til envher tid Kjempejobbing, keep it goin, også håper vi alle på at den er ferdig til TG, og at det blir en Casemod konkuranse (som du forhåpentligvis får noe motsand i ) Vel, hadde vært kult med ett "litt" større casemod miljø i norge, men men, kommer vel kanskje etterhvert. Virker som det er bra nivå på folk rundt omkring hvis de bare orker å sette igang Hah, lurer på hvem som er den stakkars jævelen som skal flytte på greiene ja *pekepågarseg* Upcoming update i dag : * Fixe nippler på top radiator * Få på vannblokker, hk, gpu * Få på plass hovedkort nr 2 * Få på plass slanger * Teste vanntank med nye nippler * Sjekke for lekasje * Test run! * Besøke netshop og hente en stk p5q premium til, og en replacement for defekt 4870x2 =) Endret 19. november 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
drbo Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Har fulgt med denne loggen på diskre avstand, da jeg selv drømmer om å bygge det ultimate vannkjølingskabinettet en vakker dag. Må si jeg er stort imponert over arbeidet så langt, og gleder med til å se det endelige resultatet. Stå på, dette er morro å føge med på ... drbo Endret 21. november 2008 av drbo Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 :ohmy: Det der ble rått! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Må si det ser meget bra ut, men tungt er det regner jeg med? Tipper vel 50-100KG? Uansett, regner med det har gått mye penger Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette er det beste prosjeket jeg har sett på lenge, virker meget gjennomført og påkostet. Stå på! Satser på å komme meg til the gathering så jeg får sett kabinettet IRL Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Må nesten innrømme at du er "gud" Vart ekstremt bra dette her, spessielt organiseringa av kablane ved harddiskane. Veldig oversiktleg og bra system. Stå på vidare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå