Gå til innhold

Casebuild : 5th.gen - Evolution, kommentarer ^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig intresant prosjekt du har gående. Håper å få se mer. Begynner å like finishen din også. Den plexi ideen din var jammen meg sneisen.

Av nysgjerrighet, du kommer vel ikke te og se all oransjen du har på kabinettet? Det blir vel mer eller mindre som en bakgrunnsfarge hvis jeg ikke tar helt feil?

Lenke til kommentar

Hei.

Fint kabinett..

Så at du bruker Motul MOTOCOOL EXPERT. Er dette noe som kan skaffes i norge også? Har det gått lenge før du har behøvd å skifte skjølevæske?

Og har du hatt noe missfagning av kjøleslangene som følge av bruken?

Jeg har brukt 50/50 kjølevæske og batterivann og det gjorde at slangene ble matthvite, og det er ikke noe fint så de må byttes..

Spør bare for å finne ut hva som er best til vannkjøling. for det finnes jo så mange løsninger..

Lenke til kommentar
Hei.

Fint kabinett..

Så at du bruker Motul MOTOCOOL EXPERT. Er dette noe som kan skaffes i norge også? Har det gått lenge før du har behøvd å skifte skjølevæske?

Og har du hatt noe missfagning av kjøleslangene som følge av bruken?

Jeg har brukt 50/50 kjølevæske og batterivann og det gjorde at slangene ble matthvite, og det er ikke noe fint så de må byttes..

Spør bare for å finne ut hva som er best til vannkjøling. for det finnes jo så mange løsninger..

Kan fint kjøpes hos alle motorsykkel butikker som har motul agentur =)

vet at spinnin wheel AS på ramstad selger disse

Gir ikke nevneverdig farging på slanger, og har ikke bytta kjøleveske på rundt 1.5 år med denne, og er helt rå som kjøleveske etter mine erfaringer. er ingen ting som vokser i det greiene der :p

Lenke til kommentar

På tide og registrere meg og poste vel :p

Må bare uttrykke medlidenhet med den stakkars jævelen som må hjelpe deg med å transportere den til envher tid ;)

Kjempejobbing, keep it goin, også håper vi alle på at den er ferdig til TG, og at det blir en Casemod konkuranse (som du forhåpentligvis får noe motsand i ;) )

Lenke til kommentar
Helt sykt hvor rått det blir :dribble:

BTW: Lenge til neste update.. kan ikke vente.. :!:

I dag/morgen :p *faens wrath of the lich king* har ikke tid til en dritt lenger :hrm: Takk gud for at serverne er nede så jeg kan få meg ett liv igjen :p

har du noe budsjett

Egentlig ikke, får lønn hver måned som de fleste folk, så prosjektet koster det det koster , enkelt og greit , kun spørsmål om tid for å skaffe midler =)

Lurte på hvor du fikk tak i alle LEDsene? Hong Kong? DX?

Ebay - sendt fra fabrikken i Hong Kong 1/10 av prisen i norge :p

Endret av grevaeg
Lenke til kommentar
På tide og registrere meg og poste vel :p

Må bare uttrykke medlidenhet med den stakkars jævelen som må hjelpe deg med å transportere den til envher tid ;)

Kjempejobbing, keep it goin, også håper vi alle på at den er ferdig til TG, og at det blir en Casemod konkuranse (som du forhåpentligvis får noe motsand i ;) )

Vel, hadde vært kult med ett "litt" større casemod miljø i norge, men men, kommer vel kanskje etterhvert. Virker som det er bra nivå på folk rundt omkring hvis de bare orker å sette igang

Hah, lurer på hvem som er den stakkars jævelen som skal flytte på greiene ja *pekepågarseg*

Upcoming update i dag :

* Fixe nippler på top radiator

* Få på vannblokker, hk, gpu

* Få på plass hovedkort nr 2

* Få på plass slanger

* Teste vanntank med nye nippler

* Sjekke for lekasje

* Test run!

* Besøke netshop og hente en stk p5q premium til, og en replacement for defekt 4870x2 =)

Endret av grevaeg
Lenke til kommentar

Har fulgt med denne loggen på diskre avstand, da jeg selv drømmer om å bygge det ultimate vannkjølingskabinettet en vakker dag. Må si jeg er stort imponert over arbeidet så langt, og gleder med til å se det endelige resultatet.

Stå på, dette er morro å føge med på ...

drbo :cool:

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...