Petter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tror ikke det TribalOverkill ga opp pga. lyden fra det som dreiv luften, men lyden fra boblene. Aner ikke om det ble resonans eller noe inni der, men skulle trodd att med et relativt lavt trykk så skulle det ikke bli så ille lyd. Her er noen linker fra loggen hans fra bobletestingen: http://forums.bit-tech.net/showpost.php?p=...mp;postcount=42 http://forums.bit-tech.net/showpost.php?p=...mp;postcount=43 Den siste linken er vel delvis ett forsøk på å lage vannsprut inne i reservoaret, noe som ikke var så lett det heller. Hehe Håper at du gjor ett forsøk, for det hadde vert vanvittig tøft å sett noe slikt i bruk som faktisk funker bra! Vet ikke helt om det har vørt problemer for tribal grunnet liten tank eller noe, samt lukket system Disse tankene blir godt over 80cm høyere, så er ikke noe problem å ha luftehull i toppen, da kjøeveska ikke kommer opp dit i utgangspunktet, men vet ikke hvordan det kommer til å bli med fordamning av veske.... 0.o må huseke og tømme det før du flytter på det da! det jeg egentlig skulle spørre om, hvordan blir vekta? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 må huske og tømme det før du flytter på det da! det jeg egentlig skulle spørre om, hvordan blir vekta? Vekt tør jeg egentlig ikke å tenke på, må lage en flytterigg av noe slag, som jeg kan løfte kabinettet opp på for transport Vel, tømming blir ikke noe problem, kan gjenge putte på ventiler så det blir tett =) luftehullene gjenges opp, og skrus igjen med o-ring, blir høyeste punktet i vannkjølinga, så kjøleveska renner nok ikke ut med det første =) Er mer bekymra over hva luft gjør med kjøveveske over tid.... -Cg Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg regner med at du bruker en Glykol basert kjøleveske? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) jeg regner med at du bruker en Glykol basert kjøleveske? Motul MOTOCOOL EXPERT Ready to use cooling liquid Anti-corrosion and anti freeze, Protection -25°C/-13°F Nitrite free / Amine free / Phosphate free MOTUL MOTOCOOL EXPERT is a ready to use cooling liquid, antifreeze and anti-corrosion for bikes cooling systems. Based on monoethyleneglycol, MOTOCOOL EXPERT contains reinforved hybrid anti-corrosion additives suitable for light aluminium alloys used for bike engine design. Protects the cooling system from freezing ( -25°C / - 13°F) and metallic parts from corrosion. Provides an excellent thermal exchange and then engine cooling efficiency. Avoid engine overheating with its high boiling point : 133°C/271°F (+1.5 bar ). Outstanding anti-corrosion and anti-cavitation properties that remain while ageing. Seals, durits and plastic parts friendly. Ready to use, do not add any water Har brukt denne i alle år Endret 15. oktober 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Gledar meg til å sjå sluttresultat Stå på! Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Strøkent! Den fargen blei ikke dum! Skal bli artig å se når det kommer litt mer eksteriør på den. Blir det noe former/figurer på utsiden, eller bare helt clean finish som viser frem noe av rammen/orangefarger? Ser du får gode omtaler på bit-tech forumet, skulle bare mangle da, er jo en vanvittig rigg du bygger! Ser frem til neste update, so keep'em coming! - Ashaman Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Strøkent! Den fargen blei ikke dum! Skal bli artig å se når det kommer litt mer eksteriør på den. Blir det noe former/figurer på utsiden, eller bare helt clean finish som viser frem noe av rammen/orangefarger? Ser du får gode omtaler på bit-tech forumet, skulle bare mangle da, er jo en vanvittig rigg du bygger! Ser frem til neste update, so keep'em coming! - Ashaman Takker og bukker =) Blir nok ikke helt clean finish i år tror jeg, skal ta en tur bort å få fixet dekaler, så fort jeg får design ferdig... Kommer en liten update til senere i dag btw ^^ Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Blir nok ikke helt clean finish i år tror jeg, skal ta en tur bort å få fixet dekaler, så fort jeg får design ferdig... Kommer en liten update til senere i dag btw ^^ Goodie, eyecandy liker vi! Bare å komme med update, skal hvertfall ikke klage. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Må berre sei atte lakkeringa er noko av det beste eg har sitt. Heilt strøkent. Veldig bra prosjekt å følge med på. Stå på vidare! Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) elsker fargen Ktm oransje? Endret 22. oktober 2008 av Turbo sindre Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har du tenkt til å lakke platen med føttene også? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Gratulerer med Mod of the Month nominering på bit-tech! Ikke nok med det, du har fått Bill Owen interressert i modden din! Respekt. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Gratulerer med Mod of the Month nominering på bit-tech!Ikke nok med det, du har fått Bill Owen interressert i modden din! Respekt. Kom som en liten overraskelse på meg også... men men, skal vel ikke klage. Har ingen anelse hvem Bill Owen er, meneh ^^. wish me luck ! Sikkert lov å stemme for de som måtte fæle for det også MotM - Bit tech =) og ja... det er KTM orange Endret 31. oktober 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har stemt Thx ^^ Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Glemte å si det, men du fikk min stemme også. Bill Owen er karen bak mnpctech.com og er kjent som MonsterMawd på youtube. Er vel en av de store innen modding miljøet. Så er jo artig når han liker det du gjør. Lenke til kommentar
massin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bare digger modden ditt so far!!! Bill Owen er en av de store inne for modding, ja! Har sett en god del av det han har gjort/vært med på, og må si at det er kjempe bra og tøft d han gjør. Så, når Bill Owen viser litt interesse for modden din så er d respekt! Uansett, stå på videre! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ser veldig digg ut grevaeg! Gleder meg til du kommenterer litt Har du montert skjermen oppned? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Ser veldig digg ut grevaeg! Gleder meg til du kommenterer litt Har du montert skjermen oppned? Done Sånn nesten i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå