tomhansen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 helt rått at noen gjør noe slikt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva er vekten av bare rammen? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Hva er vekten av bare rammen? Rundt 6kg? mener å huske at 1 meter med 25x25x3mm alu firkant profil veier rundt 380ish gram, endte opp med å bruke 16 meter alu - så blir noe rundt der? skal ta vekta på det snart =) Lenke til kommentar
massin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Gleder meg helt vilt til prosjektet er ferdig! massin Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Gleder meg helt vilt til prosjektet er ferdig! massin Hehe, fått tak i noen folk med 5 axis CNC maskin nuh, så er mulighet for noen fete cutouts Håper det blir bra Lenke til kommentar
massin Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Gleder meg helt vilt til prosjektet er ferdig! massin Hehe, fått tak i noen folk med 5 axis CNC maskin nuh, så er mulighet for noen fete cutouts Håper det blir bra Kan ikke si at jeg vet akkurat hva det er, men tipper det blir bra massin Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 laserkutter =) brukes til fin maskinering av tekninske tegninger ^^ Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Spennende prosjekt ! Store kasser er alltid morro. Skulle laget meg no sånt selv, men har bare ikke brukt for det. Stå på ! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Flott prosjekt, pirate for life Men tror radiatoren din sine vifter lett kunne bli mer kjølig hvis du tok ene paret vifter på ene siden og andre på andre siden Det du har nå tror ikke jeg gjør at de presser så mye mer luft ... Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Flott prosjekt, pirate for life Men tror radiatoren din sine vifter lett kunne bli mer kjølig hvis du tok ene paret vifter på ene siden og andre på andre siden Det du har nå tror ikke jeg gjør at de presser så mye mer luft ... Absolut enig, men har desverre ikke nok plass på andre siden av radiatoren er jeg redd =( Uansett, 2 vifter på den størrelsen klarer fint å holde radiatoren mer enn kald nok, kommer jo ikke under rom temperatur uansett =) Radiatoren er forøvrig 53x4x34cm ^^ så tror nok ikke det byr på problemer Huh?! Pirate?! Endret 24. september 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hehe, skjønner. Og de holder nok godt ja. Tenkte bare mer effektivisering Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvorfor tenger du en egen maskin til å drive skjermen? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hvorfor tenger du en egen maskin til å drive skjermen? all load bort ifra hovedpc må da være bra , og kan lett settes opp som filserver / dc++ / torrent host. og er alltid surt å tabbe ned hvis du skal sjekke ting som playlists o.l. alt dette vil være enklere med en dedikert pc imo. Den er også utrolig gjerrig på strømbruk, så kan ha hovedpcen av , mens den tar jobben med downloads... kan sikkert brukes som vanlig media center også, med litt liten skjerm ganske bra gadget faktor på det også , hehe Ender nok opp med å putte 2 stk TB disker på den, så den har litt headroom til alle de egenproduserte filmene og musikken man laster ned en gang i blandt.. Endret 26. september 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Smart tenkt det ja Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er en på ByLAN i Bergen som har tatt all æren for kabinettet ditt. Er han fake eller er det deg? Han sier han måtte bygge om fronten ganger og lignende... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Regner med du mener Greevag? Han har noe ala det samme kabinettet. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Så Greevang er på ByLAN med det gammle kabinettet? For han har jo sagt han har solgt det til en i Bergen... Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Vel, forrige prosjekt ble solgt til en fyr i bergen, hehe Så opp til han hva han gjør med det videre, men er nok ikke meg dere så der nei ^^. Alltids en worklog for referanser Endret 28. september 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hmm, det har jeg ikke hørt noe om, ikke det at jeg akkruat har mye kontakt med Greevang. Men fikk han virkelig 8 lapper for kabinettet, det han lagde av aluminium, som han hadde Vannkjøling og var mulighet for 2 PC'er inni kabinettet? Isåfall var han sykt heldig. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Han tar på seg all æren, hvertfall når han snakket med meg og det blir jo helt feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå