grevaeg Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Kommentarer går her =) Tilbake til prosjektet Endret 26. august 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette må jeg følge meg på! Likte ditt forrige prosjekt Har du noen skisser for hvordan det skal se ut? Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Skal sette meg ned med 3dstudio senere i dag, har noen papir skisser så langt, hehe Tror nok det blir en del likt, mange ting som fungerte ypperlig forrige gang, men må ha noen andre løsninger på enkelte ting, samt ett råere utseende utvendig Endret 26. august 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva slags vegger har du tenkt til å bruke denne gangen ? Det er lurt med en link til loggen i første post her Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gleder meg til å se tegninger av det nye prosjektet ditt! Det forige prosjektet var HEFTIG! Håper du skal ha en skikkelig raidkontroller i dette prosjektet, som står i stil til kabinettet Hva med 16stk 500gb i raid-6 på en Areca 1680ix 16 porter Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Hva slags vegger har du tenkt til å bruke denne gangen ? Det er lurt med en link til loggen i første post her Er ikke sikker på material valg ennå, driver fortsatt på praktisk design ennå =) kom gjerne med forslag, hehe Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Burde ikke diskene være litt på skrå så de ikke blir så varme? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tipper han kommer til å ha diskene på skrå siden han brukte det i sitt forrige prosjekt også Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 blir nok satt på skrå denne gangen også ja , bare litt mer styr å mekke skrått i 3dsmax Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 44 HDDer? Du er syk vettu det? (positivt altså!) Gleder meg til å se åssen dette blir. Evig kul den siste du laga og! Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Det "gamle" prosjektet ligger ute på bruktmarkedet nuh for de om er interesert =) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det "gamle" prosjektet ligger ute på bruktmarkedet nuh for de om er interesert =) Syntes prisen var altfor høy. 8500 er veldig mye for et kabinett. Tror ikke du får mer enn max 4000 kroner for det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nydelig prosjekt! digger "stilen" du bygger i, det forige prosjektet var kjempe flott fulgte med hele prosessen. og gleder med til og følge med på denne også. håper jeg har tid/resurser til og bygge noe lignende en gang. gleder meg til og se kabinettet live på Tg:D Stå på!! Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det "gamle" prosjektet ligger ute på bruktmarkedet nuh for de om er interesert =) Syntes prisen var altfor høy. 8500 er veldig mye for et kabinett. Tror ikke du får mer enn max 4000 kroner for det. Synes ikke det er så alt for ille jeg. I materialer og arbeidstimer er det nok ganske mye mer verdt enn 8.5k! Men joda, det blir nok vanskelig å få så mye, selvom jeg absolutt vil si det er verdt det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det "gamle" prosjektet ligger ute på bruktmarkedet nuh for de om er interesert =) Syntes prisen var altfor høy. 8500 er veldig mye for et kabinett. Tror ikke du får mer enn max 4000 kroner for det. Hvis du synes det er for dyrt, så er du ikkje entusiast nok Har du egentlig sett hvor stor det kabinettet er? Og vet du at det følger med deler av vannkjøling? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei. Hvordan har du tenkt å få koblet til alle de diskene? Det er vel ikke nok sata kontakter på de to hovedkortene? Har du tenk å ha egne tilleggskort med sata? Hva blir totalvekt? Det ser iallefall stort ut. (Big Brother) Endret 27. august 2008 av Alu-Tech Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Det "gamle" prosjektet ligger ute på bruktmarkedet nuh for de om er interesert =) Syntes prisen var altfor høy. 8500 er veldig mye for et kabinett. Tror ikke du får mer enn max 4000 kroner for det. Vel pus ^^ Radiatoren i det kabinettet koster 3500kr alene plexi kommer på glatt over 4000kr Vifter? 2000kr Slangeklemmer i rustfritt stål, 35kr stk - 14 av dem Vannblokk, 450kr Andre materialer, 1000kr Jobb? rundt 120 arbeidstimer Dekaler, 1200kr Go figure =) (pluss, har tre potensielle kjøpere, som er interesert) Endret 28. august 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Hei. Hvordan har du tenkt å få koblet til alle de diskene? Det er vel ikke nok sata kontakter på de to hovedkortene? Har du tenk å ha egne tilleggskort med sata? Hva blir totalvekt? Det ser iallefall stort ut. (Big Brother) Vel, har vel en del sas / sata kontrollere liggende rundt omkring =) kommer langt med en extra 16 porter kontroller, hehe totalvekt blir vel rundt 55-60kg ett sted Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei. fytti katta, det var tungt. Og det har du tenkt å dra med deg på Lan-Party Og jeg trodde mitt vart tungt.. Lenke til kommentar
grevaeg Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Hei. fytti katta, det var tungt. Og det har du tenkt å dra med deg på Lan-Party Og jeg trodde mitt vart tungt.. Har laptop for lan, hehe ^^. trenger henger og to kæll for å flytte den ja, så blir nok bare en tur på dreamhack og TG for den gitt *update* Weeee! da er kabinettet solgt Sendes til Bergen neste uke =) Endret 28. august 2008 av grevaeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå