Nilsen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 EM i overklokking har vært fantastisk for mange, her er de levende bildene. Les mer Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Vis større fungerer ikke. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 når det er i OC EM/VM hvordan clocker de da? i bios eller med rivatuner etc? Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 kunne tenkt meg mere av tall og resultater på skjermene, og litt mere av folk som jobbet, ikke at over 50% av filmen er premieutdeling man ikke sjønner noe av pga dårlig lyd Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 videoen fungerte ikke hos meg . de ble bare ryk og napp og dårlig lyd ( støy): firefox ble nesten blokkert av den Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Vis større fungerer ikke. Samme sak er, og er det mulig og se den i HQ ? Filmen var veldig uklar spes lyden Endret 27. august 2008 av Trickster Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Litt mer video her, med intervjuer og litt ymse gøy! video Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 For det første så vil jeg skryte av at dere hørte på whiningen til brukerene i kommentarene i bilde-artikkelene og aplaudere for at dere kommer en video faktisk. Litt info om hva som skjer på filmen hadde vært kjekt, trenger ikke å stille dere foran kameraet men et kommentarspor ved siden av f.eks hadde så absolutt vært på sin plass. Gratulerer til Norge&Co med 12. plassen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå