MortenS Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ja det stemmer.. Kjøpte en Sony Ericsson T300 for 2 uker siden og ladet opp batteriene 24 timer før jeg tok i bruk telefonen, som anbefalt. Har kun ladet opp telefonen hvis batteriet har vært helt utladet i ettertid.. T300 skal ifl spesifikasjonene har en standbytid på 400 t og taletid på 11 timer. Men nå virker det som min T300 telefon har standby tid på under 24 timer!! Jeg ladet den opp 100% til kl 07 imorges og nå kl 03, 21 timer senere er batteri indikatoren nede på gul og har 1/4 batteri igjen! Har ikke ringt mer enn 5 minutter idag og brukt kanskje 20 min med WAP med skjermlys på.. Jeg tror det har noe med evt nettverksøking telefonen gjør, fordi når min T300 ligger ved siden av monitoren i standby modus driver den å slår inn på høyttalerne flere ganger i minuttet, korte intervaller. Nettet nå har 3 av 5 prikker. "Søkemodus" i GSM-nett instillingene står på "automatisk". Har det noe betydning? Telefonen slår inn på høyttalerne nå fortsatt selv om jeg prøver "manuell". Har ikke på chat eller wap mens den er i standby heller.. Hva kan batteri sluket komme av, har noen erfaringer med dette?? Mvh, Morten Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kjenner ikke til 300, men en kompis hadde en T68 som slukte strøm, det var den knappen på siden som var kortsluttet og trakk strøm. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Sjekk om du har lyset på hele tiden....... Sett lyset på automatisk istedenfor på, det kan være problemet. Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det var vel litt naivt... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kansje det kan være en feil med telefonen? hør med butikken du kjøpte på den, eller ta kontakt med sony ericsson på email ellerno.... futurex: ikke vær så patetisk a! Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Lyset er selvsagt på automatisk og har klokka som skjermsparer. Nå kl 11, etter 28 timer er batteriet på rødt og på 1/6 kapasitet.. Et det ingen som vet noe om "nettverket" fører til denne batteri tappingen?? Morty Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Lyset er selvsagt på automatisk og har klokka somskjermsparer. Nå kl 11, etter 28 timer er batteriet på rødt og på 1/6 kapasitet.. Et det ingen som vet noe om "nettverket" fører til denne batteri tappingen?? Morty Vel dårlig signal gjør at telefonen bruker mer strøm men ikke så ekstremt som det du beskriver. Tror jeg ville ha tatt med meg telefonen til nærmeste forhandler. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg ringte med forhandler og han mente at hvis mobilen lå ved siden av radio/tv/pc/monitor så ville telefonen slå inn på lyd, siden det kontinuerlig søker etter nett. Men batteriet skal likevel ikke tappes pga denne søkingen. Jeg skal forsøke å lade telefonen 15+ timer igjen og se om det hjelper. Har som sagt kun ladet hvis den er tom.. Morty Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det er no merklig ja, kan umulig være det at det er dårlig dekning, for du mister ikke SÅ drastisk mye batteri tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå