ahumoe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei. Jeg har fått meg en 12kvm hybel som jeg skal kjøpe tv til. Jeg har ca. 4000-6000 kroner til rådighet. Når det gjelder størrelsen,tenker jeg jo større jo bedre. Men jeg vil heller ha en veldig god 26" enn en dårlig 37". Jeg har sett litt på markedet og ser at en kan få helt opp til 37" for den prisen. Så hvilke tv'er ville dere anbefale? :)Selv er jeg veldig fan av Samsung både på grunn av design og panelets kvalitet(har forresten en svart samsung dataskjerm: Hardware.no - Prisguide - Samsung Syncmaster 226BW) Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei.Jeg har fått meg en 12kvm hybel som jeg skal kjøpe tv til. Jeg har ca. 4000-6000 kroner til rådighet. Når det gjelder størrelsen,tenker jeg jo større jo bedre. Men jeg vil heller ha en veldig god 26" enn en dårlig 37". Jeg har sett litt på markedet og ser at en kan få helt opp til 37" for den prisen. Så hvilke tv'er ville dere anbefale? :)Selv er jeg veldig fan av Samsung både på grunn av design og panelets kvalitet(har forresten en svart samsung dataskjerm: Hardware.no - Prisguide - Samsung Syncmaster 226BW) Til den prisen burde du ikke gå over 32"... http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL NUFF SAID! Endret 26. august 2008 av Bava Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hadde valgt denne, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350117 . Tror du vil bli fornøyd uansett hvilken tv du velger, de tv'ene som er på markedet nå er såpass bra uansett. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Denne tven skal være bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Denne tven skal være bra i forhold til prisen. Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Ja....jeg får vel gå i en elkjøp butikk bare. Å så se hva jeg får for ca. 5 tusen. Er det en 32" der til ca. 5 k som jeg ikke kan se noe etterslep på og sånn, så burde vel det være greit? Eller er det bedre å se litt rundt på nettet? Evt. hva burde jeg passe på når jeg skal vurdere om en tv er god eller ikke på elkjøp? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Denne tven skal være bra i forhold til prisen. Tatungen er god ja, har litt trøbbel med at HDMI disconnecter seg av og til nå, men det er 3-årig garanti som helt sikkert dekker det, så jeg får det fiksa hvis det blir et stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå