Denon99 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Får ikke opp disken i explorer hvis jeg kobler den til med USB når maskinen er ferdig oppstartet. Men ser ikonet til disken nede til høyre og lyset på disken lyser. Kan ikke gå inn i diskbehandling. Maskinen låser seg (må restarte) når jeg prøver på dette. Men hvis jeg starter maskinen med disken tilkoblet så får jeg tilgang til disken og alt er normalt. Noen forslag? Endret 28. august 2008 av Denon99 Lenke til kommentar
tundra Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har du testet dette på flere pcer? Lenke til kommentar
Denon99 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Har du testet dette på flere pcer? Har testet på en bærbar og der fungerte det uten problemer Lenke til kommentar
Denon99 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Avistallerte Avast 4 Home Edition (antivirus program) og da fungerte det. Får bruke et annet antivirus program isteden (AVG). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå