Forumforumforum Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Enkelt og greit, kan jeg kjøpe tv som skal stå i hans navn ved hjelp av en fullmakt? Er billigere tv i et par kampanjer like ved hvor jeg jobber, enn hva det er hjemme.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det går sikkert fint. Jeg har gjort det samme selv Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ok, det jeg trodde også! Har bare litt dårlige erfaringer med en expert butikk da jeg skulle kjøpe ny mobil sist, og overføre abb fra min mor til mitt navn, ved hjelp av fullmakt fra henne. Noen som vet hva som kreves, og hva som kan gjøres og ikke gjøres ved en fullmakt? Veit liksom så lite om det, bare at den fullmakt kan brukes til ditt og datt.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Et skriftlig samtykke på det det gjelder, feks. "NN har herved tillatelse til... blabla", samt underskrift og kopi av eller original legitimasjon. Det var det jeg brukte. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Er vel noe àla dette han skrev: Jeg, min fars navn, bekrefter at mitt navn, født xx.xx.xxxx har tillatelse til å kjøpe en TV i mitt navn. Ved spørsmål, kontakt meg på tlf xxx xx xxx signaturen til min far Enkelt og greit. Men burde vel kanskje hatt hans fødselsnummer også? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Få en kopi av legitimasjonen, så har de det de trenger. Den tror jeg du må ha uansett. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ikke skriv noe mer enn dato, mnd og år! Fullt fødselsnr skal du ikke dele ut til hvem som helst! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Du trenger vel strengt tatt ikke dette for å kjøpe en TV, - selger spør etter navn/etc for å sende inn lisens-info, men du trenger da ikke legitimere deg. - Hvis du skal tegne et abonnement blir det selvsagt annerledes :o Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Ikke skriv noe mer enn dato, mnd og år! Fullt fødselsnr skal du ikke dele ut til hvem som helst! Skrev feil, mente fødselsdato. Satser på å få kjøpt meg TV straks, bare komplett somler seg til å betale tilbake pengene Endret 26. august 2008 av espennyh Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Når det gjelder kjøpet av abbonementet var de nok litt vansklige ja, siden operatøren krever som oftest gyldig id. Når det gjelder det å handle tver på andres navn går det helt fint uten noen som helst fullmakt, bare oppgi navnet til den tven skal stå på så skal det gå greit. Har satt mange avrer på andre sitt nav n da jeg har kjøpt det som gv til dem, og det har gått like bra hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå