Legolin Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja- Enkel. -GPRS: Ja. -EDGE: Ja -Email klient:Ja. Form: -"vanlig" -Vekt: Ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei. Skjerm: Farge-skjerm. -Ikke viktig -Touchscreen:nei. Pris: Jeg har mellom 800 og 1200 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): ja Hvis med abbenoment, hvilket? Aner ikke? Det rimeligste? Diverse: -Merke: ER ikke viktig, trenger bare en bra telefon . -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: ?. -Infrarød port:Ja. -Blåtann (Bluetooth):Ja. -Internminne: Godt over 2 gb. -Minnekort?:Ja. -MP3: Ja, meget viktig. -Radio:Ja. -UMTS: Ja. -Triband: ?. -wLAN: Ja. - Mulighet for GPS: Ja (Forutsetter ofte at telefonen har symbian eller lignende, må oftes 'etter-innstalers' og kan kreve et ekstra blåtann-modul. Siemens SXG75, er derimot en telefon med dette innebygget.) - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ja -Batterilevetid: ikke viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? I dag bruker jeg mobilen min til det meste for eksempel: vekkeklokke, mp3, kamera, sms, mms og ringing. Men har lyst på en telefon som kan mer Dvs, hadde vært kult om jeg kunne se film på den, og kanskje bruke den som gps (?). Jeg har hatt min forrige telefon i 3 år nå, og jeg ønsker meg en telefon som har det meste Slik at jeg kan bruke den mins like lenge Også litt viktig at den tåler en liten trøkk, at den feks tåler å falle ut av lommen og ned på gulvet. Hvis det er noe jeg har glemt, så bare si ifra på forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå