redsword Skrevet 26. august 2008 Rapporter Del Skrevet 26. august 2008 Da har vi begynt med forberedelse av TC 08 her i kristiansund Er det mange fra forumet som kommer? vi vil gjerne ha mange folk som bor langt unna også Det er en standard ting at det bare er lokale kjentfolk som kommer. Vi kunne tenkt oss at flere utenbys fra kommer oppover for å teste vårt Party mer info er på denne siden www.convention.no Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 Da har vi begynt med forberedelse av TC 08 her i kristiansund Er det mange fra forumet som kommer? vi vil gjerne ha mange folk som bor langt unna også Det er en standard ting at det bare er lokale kjentfolk som kommer. Vi kunne tenkt oss at flere utenbys fra kommer oppover for å teste vårt Party mer info er på denne siden www.convention.no Hvor mange er det plass til der? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 28. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 det er plass til over 2000 stk Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 28. august 2008 Rapporter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Zomg! Skal dere ha så mange? Skal chit-chat'e litt med kompisene mine så får vi se Ser utrolig gøy ut! Endret 28. august 2008 av KamelTjuv Lenke til kommentar
redsword Skrevet 29. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 vi bruker å ha så mange hvert år så Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 29. august 2008 Rapporter Del Skrevet 29. august 2008 Vet du hvor mye det koster for hurtigbåten fra Trondheim? Å hvordan kommer man seg fra havna og til lan party'et? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 30. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 hmmm.. er ikke sikker på hvor mye det koster, men det kan ikke være en formue. Fra havna til partyet fikser jeg kan komme personlig til og med skyss er aldri problem. bare å si i fra det hvis dere bestemmer dere for å komme, så kan du bare kontakte meg. så får du mer info videre¨, angående skyss osv. Lenke til kommentar
iCon. Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tenker på å delta på Counter strike: source compoen med noen folk.. Flere her som skal delta? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg kommer! Var der i fjor også. Blir det noen artister i år? Hører rykter om Basshunter. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 22. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 hmm.. da hører du rykter fra feil folk. for vi har ikke fastsatt hvem som skal være artist i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. september 2008 Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 vi bruker å ha så mange hvert år så I så fall må det ha vært noe jævlig til vekst i fjor. Har vært vei de siste 5 årene utenom i fjor og da har antallet ligget på 6-700+/- Lenke til kommentar
FireBlazt Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 vi bruker å ha så mange hvert år så I så fall må det ha vært noe jævlig til vekst i fjor. Har vært vei de siste 5 årene utenom i fjor og da har antallet ligget på 6-700+/- Pluss at dette også er med de uten PC.... Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tror jeg kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå