Gå til innhold

Problemer med ps3

mhm.

Anbefalte innlegg

Nå ser det ut som at min PS3 må på en liten servicerunde også.

Problemer jeg har oppdaget til nå:

1. Skjermen blir svart når jeg har spilt COD:4 og skal tilbake til "lobbyen"
  2. Lyden blir bare borte
  3. Jeg får ikke åpnet GTA IV
  4. Noen ganger kommer ikke spillet som står i opp som et ikon i XMB
  5. Det er et par demoer som er lastet ned jeg ikke får spilt
  6. Når jeg velger "avslutt spill" i ingame XMB får jeg bare svart skjerm og må skru av strømmen bak for å kunne skrudd av og på PS3
  7. Når jeg spiller FIFA blir noen ganger alt rosa (i forskjellige nyanser)

Har søkt litt rundt og regner med at det er BR-leseren som er gåen, men det forklarer vel ikke at alt blir svart eller at det er noen demoer som ligger på harddiscen jeg ikke får spilt?

Edit: Er også noen lyder i FIFA som blir borte. F.eks noen ganger har jeg kun kommentatorlyden

Endret av mhm.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde levert den rett inn.. de skifter jo ikke br-leseren men gir deg en ny maskin.. da får du hvertfall fikset br-drevet pluss at de andre problemene bør forsvinne :)

Ja ok.

Er det sånn at jeg må lete igjennom det som er av papirer etter en kvittering, eller er ikke det nødvendig?

Lenke til kommentar
hadde levert den rett inn.. de skifter jo ikke br-leseren men gir deg en ny maskin.. da får du hvertfall fikset br-drevet pluss at de andre problemene bør forsvinne :)

Ja ok.

Er det sånn at jeg må lete igjennom det som er av papirer etter en kvittering, eller er ikke det nødvendig?

Skal vel ikke være nødvendig nei. Seriøse butikker har vel kviteringen lagret på data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...