LOBOS Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ok saken er det at jeg har ISDN MaxiSurf ( 6 timer pr dag ) fra ISP Tiscali Norge og bruker ASE til online gaming. 1. Det jeg lurer på er hvorfor er pingen min til de samme serverne på dagtid 12.00 ca 100-150 mens dem etter 24.00 er ca 30 -50? ( Mellom 10-15 spillere ) 2. Hva er viktigs for online gaming når man MÅ bruke ISDN ( ekke adsl der jeg bor ) og hvilken ISP i Norge er best på ?de? kriteriene? 3. Er det noen andre måter, uten å skifte til adsl :wink: , jeg kan bedre pingen min på med ISDN? Tenker da i 2-20 spillere og i 20+, men skjønner at hvor færre er bedre på ISDN ASE Link: http://www.udpsoft.com/eye/ Et program alle med Modem og ISDN burde ha :smile: Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det med forskjellig ping etter når på døgnet kan ha noe med traffiken å gjøre. Det er sikkert flere som bruker nettet på dagtid enn på natta, så da får du litt høyere ping. Har ikke peiling på de to andre... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå