Galdrafadr Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mobilen eg har er Chess X-One og den har fungert fantastisk til nå. Men nå nylig merket eg at profilen stadig vekk er på "Hodetelefoner" sjøl om eg ikkje har noen hodetelefoner plugget i! Eg kan ikkje høre på musikk(fra høgtalaren) eller skru den over på lydløs(eller andre profiler). Mobilen er innstillt på at når hodetelefonane kommer inn går profilen automatisk på, og drar eg hodetelefonane ut, så kobler profilen over til sist brukt. Eg kan jo plugge inn hodetelefonane og høre på musikk der.. men det er greit å kunne bruke høgtalarane og! så, kan problemet fikses? er det ein måte å resette instillingene? elelr er det mini-Jacken sensoren som er ødelagt? Lenke til kommentar
KHE Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg hadde dette problemet på min gamle Qtek. Garantien var gått ut så jeg åpnet tlf, rengjorde så godt jeg klarte i hodetlf utgangen, og vips så virket den igjen. Lommerusk é noe dritt;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå