Gå til innhold

Søker hjelp til å finne en IT skole som kan lære meg å bli datarepratør.

pairak

Anbefalte innlegg

Har planer om å få meg noe IT utdannelse til neste år men har litt problemer med å finne en skole eller et kurs som tilbyr det jeg er ute etter og håper noen kan hjelpe meg.

Er ute etter et kurs som kan lære meg mer om generell avansert data. I bunn å grunn et slikt kurs som gir meg kompetanse noe lignende det som personer som jobber som data repratører o.l. har. Gjerne litt om hardware, problemløsning ect.

Har for øyeblikket fullført videregående skole (ikke studiekompetanse, men er villig til å skaffe det om nødvendig).

på forhånd, takk.

Endret av pairak
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Har planer om å få meg noe IT utdannelse til neste år men har litt problemer med å finne en skole eller et kurs som tilbyr det jeg er ute etter og håper noen kan hjelpe meg.

Er ute etter et kurs som kan lære meg mer om generell avansert data. I bunn å grunn et slikt kurs som gir meg kompetanse noe lignende det som personer som jobber som data repratører o.l. har. Gjerne litt om hardware, problemløsning ect.

Har for øyeblikket fullført videregående skole (ikke studiekompetanse, men er villig til å skaffe det om nødvendig).

på forhånd, takk.

Låner denne tråden litt jeg :)

Dette er noe av det samme jeg vil etter at jeg er ferdig på Data- og elektronikksystemer med spesiell studiekompetanse. Siste året nå. Men vet ikke helt hvor jeg har mulighet til å jobbe, og som hva. Må jeg også ta noen kurs eller lignende før jeg kan jobbe som datareparatør eller lignende? Har lyst til å kunne sette sammen/bytte hardware i pc'r og kunne finne/løse feil både i software og hardware.

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...