ozzmosis82 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei, lurer på om noen har noen tips angående å lage Light Saber effect, må man tegne det på eller kan man bruke et program som automatisk lager light saber effecten? Lenke til kommentar
tKila Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 http://old.videokamera.no/guider/vis/16/?P...98de6c476b104cf Lenke til kommentar
ozzmosis82 Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 Takker, akkurat hva jeg trengte å vite! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Har prøvd denne metoden før, den virker bra, men det tar sinnsykt lang tid!! Det er viktig å bruke en stokk som er godt synlig, ellers er det håpløst å tegne oppå. Har hørt at det skal være mye lettere i adobe aftereffects, men det programmet har jeg ingen erfaring med. du får lete litt rundt i aftereffects tutorialer og sjekke om du finner noe... Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det finnes mange metoder. Noen hardere enn andre. Personlig har jeg prøvd et program som heter AlamDV 2, dette funker kjempefint og kan brukes til mye annet enn bare lightsabers. Det er et par karer som har lagd det, og brukerne oppfordres til å lage såkalte plug-ins eller effekter om du vil. Det er veldig mange gode i databasene deres. Man kan også uploade filmene sine slik at man kan få kritikk osv. Programmet koster ca 600 kr og er etter min menig verdt det ti-dobbelte. Det har aldri vært enklere med special effects. Her er plug-insene som havner i star wars kategorien: http://www.csb-digital.com/alamdv/plugins/index.php Her er siden: www.alamdv.com ps. er det ingen som har erfaring med alam dv her? Håper det hjelper! Fredrik Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 har ikke funnet crack til alamdv, så jeg har ikke erfaring med det Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Ingen kan med god samvittughet si at de har lovlige utgaver av premiere og win xp. Men AlamDV 2 er et program som er verdt alle sine 500-600 kr. Ta en titt på www.alamdv.com og så trykk cinema. Last ned top 10 filmene og sjekk litt av mulighetene..... Fredrik Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 ta en titt i pengboka mi du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå